Hvorfor gjør jeg dette?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Denne dagen har faktisk gått fortere enn fortest. Hvor ble alle timene av egentlig? Det kjennes nesten ut som at jeg har sovet hele dagen, for jeg føler ikke at jeg har hengt med i svingene. Jeg var oppe til normal tid i dag, satt meg foran macen og jobbet. Planen var egentlig å komme meg på trening med en gang jeg sto opp, men så ble jeg sittende her å skrive da veit du. Det er dessverre fort gjort når jeg først setter meg ned! Heldigvis kom jeg meg på trening etter hvert, og det var faktisk veldig befriende og deilig idag. Det var nesten ingen der, og formen var på topp! 

Når C og jeg satt og spiste middag tidligere i kveld begynte vi å snakke om alle teite ting jeg foretar meg og jeg tenkte det kunne være litt festlig å ramse opp noen av tingene vi snakket om: 

Jeg vasker hendene 24/7. Jeg får PANIKK hvis hendene mine er skitne og ødelegger omtrent hendene mine fordi jeg vasker de for mye…

Jeg kjøper sminke, men bruker det ikke. En dårlig uvane kanskje? Nei, jeg vet ikke. Jeg kjøper ikke så mye sminke, men hvis jeg først gjør det så bruker jeg det sjeldent. Jeg tror kanskje jeg bare burde forstå at jeg burde holde meg til det jeg faktisk vet at jeg liker… 

Jeg koser meg ikke uten stearinlys. Jeg EEEELSKER stearinlys, og det stemmer dessverre ganske så godt. Jeg er faktisk så rar at jeg ikke skjønner at man kan se en film i sofaen uten å tenne stearinlys…

Jeg sier jeg skal dusje og bruker fem timer på å komme meg i dusjen… Hvis jeg drar på trening på morgningen tenker jeg alltid at jeg skal hive meg i dusjen, men ofte så går det en hel dag før jeg kommer meg i dusjen. Jeg kan love at det kun skjer hvis jeg sitter foran macen for meg selv altså, hehe. 

Jeg kan parkere bilen og bli sittende på mobilen! Jeg håper ikke jeg er den eneste… Men, jeg kan parkere utenfor døra og bli sittende i bilen for å sjekke telefonen. HAHA!

Jeg begynner å gråte av folk på TV. Ta for eksempel et sangprogram. Er det en som er flink kan jeg sitte og tute og grine, haha! 

Jeg peller meg selv i fjeset… Og kanskje spesielt dobbelhaka…

Btw, en liten funfact… C og jeg har vært venner på Facebook i 3 år i dag!!! 

HAHA! Nå skal vi se litt videre på Broen. 

Husk at du kan stemme på meg for siste gang til Vixen i dag. Du kan stemme HER 

xx

// Marty 

 

 

 

1 kommentar

1 thought on “Hvorfor gjør jeg dette?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *