Ny uke, og nye muligheter! Eller? Akkurat i dag kjente jeg faktisk at det hadde vært godt med en ekstra dag helg, men sånn er det ikke og da er det ingen grunn til å henge med huet! I dag er det ingenting spesielt som skjer annet en jobb og litt trening, og egentlig er det helt perfekt i dag. 

Forrige uke var jeg faktisk litt dårlig på de hverdagslige oppdateringene som jeg egentlig har lyst til å være flink til. Hele bloggen blir så mye lettere når det er litt kjas, fjas og hverdagslige innslag innimellom alt det andre!

Jeg tenkte hvert fall at jeg skulle fortelle om uken som gikk nå: 

♥ Ukens måltid: Ehmm… Jo! Jeg kom hjem ganske sent torsdag kveld fra Norge og jeg var så sulten at jeg nesten tror jeg kunne spist hva som helst. C hadde besøk av en kompis så de hadde laget litt digg middag og laget ekstra til meg. Det var faktisk skikkelig luksus! 

♥ Ukens serie: Det må fortsatt være Broen. Jeg har rett og slett helt dilla! Vi fullførte sesong 2 i går og jeg er jo nærmest i himmelen over at vi fortsatt har så mange episoder foran oss. Herregud, tenk at jeg ikke har sett det fra før av. 

♥ Ukens tanke: At jeg er glad, takknemlig og at jeg har det bra. Forrige uke var jeg faktisk skikkelig takknemlig for alt som var, haha!

♥ Ukens nedtur: Jeg har faktisk ikke orket å fortelle om det en gang, for det var så sjukt teit og håpløst, haha! Jeg hadde litt jeg måtte ordne i Oslo forrige uke, men jeg hadde tenkt til å flytte det. På tirsdag ettermiddag fikk jeg spørsmål om jeg ville komme på God Morgen Norge på torsdag, så jeg tenkte da at jeg like godt kunne hive meg rundt å ta alt på en gang. Jeg dro derfor på onsdag, og når jeg satt på toget langt i gokk et sted så ringte de å sa at jeg ikke behøvde å komme allikevel. Altså, det gikk helt fint å ikke skulle dit, men det som ikke gikk fint var at det var hovedgrunnen til at jeg bestemte meg for å holde pusten i 48 timer og komme meg gjennom alt jeg burde. 

♥ Ukens mest personlige innlegg: Det var uten tvil DETTE

♥ Ukens høydepunkt: Selvom det var litt heavy og unødvendig å dra hjem fikk jeg gjort det andre jeg skulle, pluss at jeg fikk hengt litt med familien og Grunde. Det var veldig hyggelig, men litt langt å dra på så kort tid kun for å ha en date med de, hehehe.

♥ Er det lov med to høydepunkter?… Jeg bestemte meg jo i forrige uke for at jeg skal slutte å legge ut ting som ikke stemmer på Instagram. Jeg bestemte meg for at den fra og med nå skal være ekte, gjenkjennelig og gjenspeile meg. Etter at jeg sa dette høyt strømmet det folk til og jeg fikk så mange hyggelige tilbakemeldinger. Det motiverte meg faktisk skikkelig til å fortsette med det jeg driver med, så tusen takk til alle som gadd å heie!!! 

Sånn så det forresten ut når jeg tok det forrige bildet. Haha, blir nesten litt flau. 

♥ Ukens morsomste: Vi hadde jo besøk av familien til C, og med lillebroren hans så blir det alltid underholdning faktisk! Av og til skulle jeg ønske at jeg var 10 år selv og bare kunne si akkurat hva jeg tenkte og mente alltid, haha! 

♥​ Ukens sang: “I Miss You” – Clean Bandit (feat. Julia Michaels) 

♥ Ukens sitat: “Å gå med mink er bare kult hvis man er mink” – Tove Nilsen 

Nå skal jeg snart komme meg ut av døra for å trimme litt! Håper denne uken blir like bra som forrige. Kick ass!

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *