Svar på spørsmålene om meg og C

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Hvem spurte om dere skulle bli kjærester av C og deg?

Haha. Jeg. 

– Hvem er mest romantisk av deg og C?

Hmm… Det er vel kanskje jeg. Men, det hender han glimter til.

– Kommer du til å flytte med C hvis han flytter et nytt sted neste år?

Ja, det gjør jeg mest sannsynlig. Jeg ser ingen grunn til å ikke gjøre det, så lenge det er relativt greit å komme seg hjem til Norge på kort tid. 

– Vil dere flytte et nytt sted neste år?

Det kan jo egentlig ikke jeg svare på, da det egentlig ligger på han. Alt avhenger av han og hvor han vil/skal spille. Vi trives veldig bra i Norrköping, men han spiller jo for å utvikle seg – Så vi ser hva som skjer. Vi risikerer å måtte flytte i morgen for alt vi vet, så egentlig forsøker jeg å ikke tenke så mye på det.

– Hva liker du best med C?

Kanskje at han på mange måter er motvekten i livet mitt. Han er stabil og rolig, snill og fin. Når jeg er hysterisk er han alt annet – Hvis dere skjønner? Haha.

– Hvem tjener mest av deg og C?

Jeg 🙂 

 

– Hva syntes du om at livsstilen til C er så krevende og ubevisst? Dere vet jo aldri hva som skjer. Hva tenker du med tanke på det å stifte familie og sånn?

Jeg elsker det og hater det på en gang. Det er spennende, interessant og jeg liker at det skjer ting hele tiden. Samtidig så er det slitsomt å egentlig ikke vite noe og når det skjer ting som er tøft. Livsstilen til C og jobben til C er ikke bare kul, og det er oppturer og nedturer hele tiden.

Familie er ikke noe vi vil stifte på en del år, så det er ingen bekymring sånn ting er nå i det hele tatt. Begge to liker å leve, satse litt og oppleve verden, og det er jo det vi gjør nå! Jeg digger sånn ting er nå og det er spennende at det skjer ting hele tiden. Tenk hvor heldige vi egentlig er!

– Hadde du bodd i utlandet hvis ikke det var for at kjæresten din spiller hockey?

Jeg hadde nok ikke gjort det nå, men jeg vet jo aldri. Det er jo egentlig ganske vanskelig å svare på.

– Hva jobber C med?

Jobben han er å spille ishockey 🙂 

– Hvor ofte har dere sex og er han flink?

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Dette er spørsmål som jeg ikke syntes er relevant i det hele tatt. Det er helt i orden for meg at andre bloggere deler åpenlyst om dere sexliv og så private temaer, men det slipper C faktisk at jeg gjør. 

– Har dere felles økonomi?

Nei, men vi deler relativt likt.

– Lønner du C når han hjelper deg med bloggen?

Nei, det gjør jeg ikke. Han hjelper med faktisk veldig sjeldent, annet enn å ta noen bilder og sånt – Og at han tar bilder av meg i 10 minutter syntes jeg egentlig er noe som bare skulle mangle. Jeg blir ikke lønnet for å se han spille kamp eller for å gjøre tjenester for han. 

– Hvem er høyest av deg og C?

Jeg er høyest tror jeg. Det er snakk om en centimeter tror jeg, hehe.

– Hva liker dere best å gjøre sammen?

Le. Altså, bare det å være sammen! Gjøre ting, se ting og oppleve ting. 

– Hva er det lengste dere har vært borte fra hverandre?

Når han spilte VM for et års tid siden var vi borte fra hverandre i nesten en måned tror jeg. Det SUGDE for å være helt ærlig. Men, sånn er det jo bare. I høst har vi vært sammen annenhver uke, og jeg tror på en måte at det er fint. Jeg savner han konstant, selvom han sitter ved siden av meg i sofaen og vi slipper å bli lei av hverandre. 

– Har du et godt forhold til familien til C og har han et godt forhold til din?

Ja, vi er SÅ heldige akkurat der. 
 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs
Stem gjerne på meg på til Vixen Influencer Awards (3 kategorier) HER

// Marty

10 kommentarer

10 thoughts on “Svar på spørsmålene om meg og C

  1. Har du noen hockeyfrue venninner? Og hva betyr dere for hverandre? Er noen av venninne dine med en god spiller, evt hvor bor de?

  2. Godt forhold til svigerfamilien? Lagde ikke du et innlegg der du ba svigermor om å holde kjeft? Hva har reaksjonene fra familien vært i etterkant? 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *