Svar på spørsmålene deres

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hello! Jeg har svart på noen spørsmål som har kommet inn denne uka, så ta en tiiiitt: 

– Vet du hvor du og C flytter neste år?

Nei, dessverre. Jeg vet ikke om vi flytter i det hele tatt! Det er jo noe av det som er litt spennende og nervepirrende (og tidvis slitsomt) med dette livet han lever. Vi vet egentlig aldri hva som skjer og hva som kommer rundt neste hjørne. Jeg tror hvert fall at det blir bra uansett hva som skjer! Det viktigste er jo at vi er sammen, og tenk hva vi får oppleve da!

– Hvor mye penger bruker du i måneden? Føler mange bloggere bare kaster rundt seg.

Jeg bruker overhode ikke mer enn nødvendig. Jeg hadde fått panikk av å kaste rundt meg og syntes det er sjukt mye kulere å spare. Jeg tror faktisk kanskje jeg skal skrive et eget innlegg om akkurat dette spørsmålet.

– Hvem er din bestevenn?

Grunde er bestekompisen min. Jeg har aldri likt å peke ut mennesker som bestevenner, for jeg er så heldig å ha mange forskjellige mennesker i livet mitt og alle er unike på hver sin måte. Jeg har fått meg noen veldig gode venninner her i Norrköping, og tenker egentlig at det viktigste er at man vet hva man får av hverandre og hvor man har hverandre. Hva man kaller det er kanskje ikke så viktig. 

– Drikker du aldri alkohol?

Jeg drakk én cider på nyttårsaften, og angrer fortsatt for den var ikke noe god. Jeg var keen på å gjøre det fordi alle andre gjorde det men det var helt seriøst ikke noe poeng. Siden da hadde jeg vel ikke drukket siden jeg feiret med en glass champagne i sommer. Men det var heller ikke digg. Haha! Har det så mye bedre uten. 

– Har du lappen?

Jepp! Den tok jeg dagen etter bursdagen min 🙂 Det var SÅÅÅ digg.

– Hvor handler du klærne dine?

Der jeg syntes de har noe fint. Jeg har ingen favorittbutikk eller merke akkurat nå, og elsker å titte og finne skatter. 

– Tror du at du er mer verdt enn noen mennesker?

Kanskje heller tvert i mot. Altså at alle andre mennesker er mer verdt enn meg. Hvis du viser til at jeg av og til kan kjefte på folk, så handler det svært sjelden om verdien til disse menneskene. 

– Hvem står bak bloggen bloggomtoppbloggere?

– Jeg har mine mistanker men jeg vet faktisk ikke. Jeg vet om to navn som jeg ikke kan skrive her, som flere tror at det kan være. På en måte så håper jeg ikke at det er de to, for deres del, haha. 

– Har du hatt trekant? 

Nei, det har jeg ikke. 

– Hva syntes C er det beste med deg?

Haha, nå måtte jeg faktisk spørre han, og han sa: Det er masse bra med deg. Kanskje at du alltid gjør meg godt? Glad? Fornøyd? 

For noe kliss a, haha!

– Leser du noen svenske bloggere?

Jeg følger en del på Instagram, men leser ingen fast. 

– Snakker du noe svensk nå?

Det er faktisk sykt flaut hvor påvirka man blir, og svenskene sliter faktisk med mange ord så jeg legger faktisk om en del. Det blir skikkelig svorsk for å si det sånn!

– Bruker du sminke hver dag?

I dag er første gang jeg sminket meg siden nyttårsaften faktisk, så nei 🙂 

– Stemmer du på deg selv til Vixen? 

Ja, det har jeg gjort 🙂 

– Skal du på kjendisgallaen?

SKIIIITT, ja. Hva søren liksom. Lille meg. Haha. 

Takk for at du leser og engasjerer deg! Nyt lørdagen ♥

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Svar på spørsmålene deres

  1. Hvorfor skulle folk bry seg om hvem som står bak bloggen «bloggomtoppbloggere»? De har ikke gjort noe galt, så hvorfor bry seg? Virker mer ut som du har skrevet spørsmålet selv..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *