Hvor er vi på vei?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God lørdag! I dag våknet vi til sol i Norrköping og jeg kan nesten ikke huske sist jeg har sett sola. Det hadde faktisk snødd litt i natt, så nå er det veldig koselig ute. Det har vel nesten ikke vært minusgrader her nede en eneste gang siden vi flyttet hit, men nå er det faktisk det.  

For første gang på veldig lenge har C og jeg funnet en dag der han og jeg kan finne på noe. Jeg kan faktisk ikke huske sist han og jeg hadde mulighet til å dra et sted, finne på noe og bare være sammen. Vi satt oss akkurat i bilen på vei mot Stockholm og jeg gleder meg skikkelig.

Stockholm ligger bare en kjøretur unna Norrköping, så det er helt supert. Jeg var jo i Stockholm i mai, da jeg og mamma også tok turen for å sjekke forholdene i Norrköping før vi flyttet hit og nå kribler det nesten i magen etter å komme tilbake. Hvorfor aner jeg faktisk ikke. 

Flere av de på laget til C har bodd i Stockholm tidligere og de har kommet med masse tips til hva vi burde bruke dagen til, så vi har planen klar. Kanskje vi flytter til Stockholm snart selv? Hvem vet? Jeg kjenner faktisk at jeg savner Oslo om dagen, så jeg har et lite håp om at det blir litt bedre etter å ha tuslet litt rundt i gatene i Stockholm. 

Nå skal jeg finne frem solbrillene mine fra veska, sette på litt digg musikk og nyte. Jeg håper alle får en finfin lørdag! 

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvor er vi på vei?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *