Hello!!

Fra sofaen. Joggebuksa. Dotten. Og ja, you name it. Hehe. Akkurat nå sitter jeg i sofaen og jobber litt. C har på hockey på TV-en som vanlig og vi har middag i ovnen. Faktisk så lyver jeg litt, for jeg har jeg brukt den siste timen til å skrolle meg gjennom diverse nettbutikker i et desperat forsøk på å finne et par fine sko til TO!!!! antrekk. Vi snakker heller ikke om hvilke som helst antrekk… Vi snakker om antrekkene til Vixen Influencer Awards og Kjendisgallaen. Har du hørt på makan eller? 

Jeg får faktisk helt bakoversveis og lurer egentlig på om det er lov til å stille i joggisen jeg altså. Jeg har sånn cirka kontroll på hva jeg skal ha på meg, men mangler sko (lyver nå også, for jeg har sko. Vil bare ha noen andre). Jeg lurer på om andre mennesker stresser så fælt som det jeg gjør. Men sånn holder jeg jo nesten alltid på! Jeg fremstiller kanskje meg selv som ganske så kul og rolig på den fronten, men det er altså (nesten) bare tull. Nesten. Jeg vet jo egentlig at det i utgangspunktet ikke spiller noen som helst rolle, jeg bare føler at alle de andre er så mye kulere enn meg. 

Uansett, jeg har fått totalt dilla på Broen og er i himmelen for at NRK endelig har publisert sesong 1 og 2. Det begynner forresten ny sesong av Criminal Minds i dag for de andre som digger sånt. 

Middagen har antakeligvis forresten brent seg, for ingen har reist seg opp for å sjekke den. 

Håper alle har en fin kveld:):)

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *