Jeg har sagt nei

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Ed Sheeran over høyttaleren, en hund som sover i hjørnet og roser i kinna. Det beskriver egentlig situasjonen nå ganske så godt.

C har veldig lyst på hund, men det er altså ikke vår hund. Egentlig er jeg litt redd for hunder, men Molly, som hunden heter er så liten og søt at det ikke er noe problem. Jeg passer henne for et av de andre parene her nede, og forsøker å si ja når jeg kan. Annalisa, som eier hunden har en jobb der hun ikke kan ta hun med og han spiller jo hockey så det sier seg vel kanskje at hund egentlig ikke er det enkleste. 

Hils på denne snella a. Og ikke spør om rase, for det aner jeg ikke!!!! Men, jeg er forelska. På ekte. 

C maser støtt og stadig om hund og han har egentlig sagt at et av målene hans med 2018 er å skaffe en hund men det kommer faktisk ikke på tale. Grunnen er så enkel som at jeg vet at det er jeg som må ta ansvar for den og sånn ting er nå så er jeg faktisk ikke interessert. Jeg høres kanskje veldig kjip ut, jeg vil kunne hoppe på et fly, bli hos venninner så lenge jeg vil og kun ha ansvar for meg selv sånn ting er nå. 

C har jo ikke mulighet til å ta vare på en hund når han lever sånn som han gjør, og dermed blir det er klart nei. Men kanskje en gang i fremtiden? Det er uansett nok av hunder å låne her vi er nå, haha! 

Jeg er alene hjemme i kveld og skulle ha dusjet for flere timer siden, men jeg gjør alt annet. Jeg surrer rundt, hører på musikk, jobber litt og finner liksom ikke helt roen. Jeg tenkte jeg skulle lage taco til middag og forhåpentligvis sette meg ned med boka mi å lese ferdig den. 

Hvis ikke jeg blir sittende å jobbe, haha!

Jeg håper dere har en fin dag.

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *