Jeg krenkes av at jeg ikke er like digg som Kylie Jenner

Categories Tanker 💭

Av hvem eller hva kan jeg bli krenket av i dag?

I går fikk jeg kjeft fordi jeg skrev at jeg bemerket han som satt på spinningsykkelen bak meg pusta tungt. Til tross for at jeg bemerket at det gikk helt fint hvis det var det som fikk han gjennom treningsøkta. 

Så jeg har en bønn for 2018 og det er at folk skal få seg litt humor og ironi – Og ikke ta seg nær av alt. Jeg digger å kødde, men det er vanskelig når folk skal kikke på alt mulig og skape egne små bagateller. For når jeg skriver at jeg bemerka pustinga til en som trente bak meg behøver vi ikke å lage en støttegruppe for de tungpustede på trening. 

Det er så mye vi kan la oss krenke av! Det er så mye vi kan reagere på! Det er så mye vi kan bli sinte for!

Vi kan reagere på at barn blir seksuelt misbrukt. Vi kan reagere på at det foregår dyremishandling. Vi kan reagere på at bloggere deler ut rabattkoder for at kidsa skal endre på seg sjæl. Vi kan reagere på at flyktninger drukner. Vi kan reagere på at politikere seksuelt trakasserer.

Vi må bare disponere reaksjonene våre litt.

For jeg kan la meg krenke av at jeg ikke er like digg som Kylie Jenner.

Jeg kan la meg krenke av at det var en ulv på melkekartongen (i noen uker). 

Jeg kan la meg krenke av at julenissen fremstilles som tjukk.

Jeg kan la meg krenke av at DNB bruker tilfeldige ord som bekreftelses referanse.

Eller så kan jeg puste med magen og bruke energien min på noe viktig.

Som krig, elendighet, urettferdighet og ekte problemer. 

Selv bommer jeg av og til, men da prøver jeg å innrømme det – Selvom det sårer stoltheten min. 

#Laossikkekrenkes

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs
Stem gjerne på meg på til Vixen Influencer Awards HER

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *