Foto: Kjersti Westeng 

Nytt år og nye muligheter, er det ikke det vi sier? 

I dag er jo bloggen min to år gammel. Det som har skjedd de siste årene er helt fjernt å se tilbake på, rett og slett fordi mye av det nærmest kjennes uvirkelig. 

Noe av det kuleste som har skjedd de to siste årene er at jeg turte å satse. Jeg hadde egentlig aldri satsa med begge bena før, før jeg valgte å slutte på videregående. Jeg sluttet ikke på videregående for å satse på bloggen min, men jeg sluttet fordi jeg på mange måter ikke fiksa det lenger og fordi det for meg finnes andre måter å fullføre den på.

Den dagen jeg sluttet så lovte jeg mamma og pappa at jeg skulle gjøre noe, finne på noe, skape noe og leve. Eller lest med andre ord: Ikke sitte på rævva. 

Og det har jeg klart, og det er helt sinnsykt.

Av og til så hadde det faktisk vært godt å sitte litt på rumpa, men alt som skjer i stedet for det er faktisk ganske så mye kulere. 

August 2016 signerte jeg med Mediehuset Nettavisen (som var SUPERSTORT) og fra og med i dag er jeg ikke lenger der. Egmont har kjøpt opp blogg.no, Side2 og Side3 (og da også min blogg), og jeg er dermed nå under Egmont i stedet for. Eller egentlig liker jeg ikke å si under, for de gir meg ingen ordre eller bestemmer på noen som helst måte. Men, vi skal samarbeide, vi skal skape og vi skal utvikle oss sammen – Noe jeg gleder meg VELDIG til. Bloggen min er og kommer til å fortsette å være det den er (hvis ikke bedre), og den kommer til å fortsette å være selvstendig.

Hvis jeg skal være helt ærlig så vet jeg ikke helt hva som skjer fremover, men jeg kan hvert fall love mye spennende, mye godt innhold og mye fjas fra denne kanten. Egentlig er det bare å sparke fra og ønske 2018 velkommen! 
 

Husk gjerne å stemme på meg (3 kategorier) til Vixen Influcencer Awards HER og til Årets Influencer på Se og Hør sin kjendisgalla HER

// Marty

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *