Er han homo? Kjendisligging? 100 000 i måneden? Andre bloggere?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey og hå! Årets siste spørsmålsrunde er på G, jeg spiser restetaco og skal snart hoppe i dusjen. C og jeg har vært og spilt badminton med en gjeng andre, og det var SÅÅÅ himla gøy. Jeg tror nesten jeg kunne spilt til i morgen, haha! 

By the way: Jeg hater sånne titler som det her. 

Spørsmål & svar: 

– Hva var grunnen til at du ble lagt inn på sykehuset i januar?

Jeg var vel rett og slett så sliten og kjørt at jeg svimte av og måtte ta konsekvensene av det.

– Hvorfor henger du aldri med Grunde lenger? Er det ikke kjipt at du og Grunde ikke er venner lengre?

Jeg snakker med Grunde omtrent hver eneste dag, og grunnen til at vi ikke ses så ofte er jo fordi jeg bor i Sverige. I høst har han vært opptatt med Skal Vi Danse og livet hans har omtrent kun handlet om det, så det er egentlig grunnen. Grunde er og kommer fortsatt til å være min bestekompis:)

– Hvem er høyest av deg og C?

Hahaha. Jeg. Et centimeter. 

– Stemmer det at du har ligget med Jan Fredrik Karlsen for å få kjendisstatus?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Seriøst? Neineineinei. Jeg har aldri hilst på han en gang. 

– Hva gjør deg aller mest glad?

Det er mye som gjør meg glad. Men jeg er glad når jeg og mine er mette i magen, når jeg har god tid og når jeg kan tilbringe tid og skape minner med de jeg er glad i. Og is, det gjør meg nesten alltid glad, hehe.

– Idun eller Heinz ketchup?

Heinz uten tvil. Spiser kun Idun ved nødstilfelle. 

– Tjente du over 100 000 forrige måned? Hørte noen rykter om det… Og hva syntes du om at bloggere tjener så mye?

Jeg har ingen planer om å snakke om hva jeg tjener for det finner jeg ikke interessant. 

– Hvor lenge skal du ha åpen snap?

Akkurat nå fungerer det kjempe fint, så jeg har hvert fall ingen planer om å stenge den med det første.

– Har du ikke kontakt med broren din? 

Jojo, det har jeg 🙂 Han er kanon. Han er bare ikke så ofte å se på mine sosiale medier! Heller ikke sine egne heller for så vidt. HAHA.

– Hvem er den morsomste du følger på Instagram?

@Espenpalervaag. Han er faktisk sjukt lættis! 

– Når forelsket du deg første gang? 

Jeg har aldri vært ordentlig forelska før jeg møtte C. 

– Er Grunde homo? 

Dette spørsmålet hadde jeg faktisk ikke tenkt til å ta med fordi Grunde liksom egentlig burde slippe det. Men så tok jeg det med allikevel (fordi han er så sikker på seg selv) for å si dette: Jeg gleder meg til den dagen legning ikke har noen ting å si for hvem du er eller hva du gjør. Og nei, det er han ikke og hva er egentlig bakgrunnen til dette spørsmålet, haha? 

– Hvilken blogger snakker du mest med?

Hmm… Det må bli Anne Brith tror jeg.

– Når vil du ha barn?

Når jeg og C er klare for det, når jeg har så god økonomi at jeg kan gjøre det beste for barnet og en livssituasjon som er så stabil som overhode mulig. Altså, ikke nå, haha. 

– Har du ditt eget firma?

Ja, det har jeg 🙂 

– Kan du legge ut bilder av puppene dine?

Jaja, seff. 

Takk for alle sjuke, fine og spennende spørsmål i 2017 ♥

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *