Nå takker jeg for meg ♥

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

2017 har vært litt av et år. Jeg har satt meg mål, nådd de målene, for også finne meg nye. Bloggen min har gått fra å være en hobby til å bli en jobb, et firma og et levebrød. Den har gitt meg mye, og da snakker jeg også om nedturer, motgang og mye frustrasjon. Men den har også gitt med nye bekjentskaper, opplevelser og minner jeg aldri ville vært foruten. 

Bloggen har vært en stor del av meg dette året, og det er rart hvordan jeg har snudd det å være “Fotball-Martine” til å bli “Blogg-Martine”. Herregud, hvem hadde egentlig trodd det? Det hadde hvert fall ikke jeg. Men, jeg er faktisk ufattelig stolt av meg selv og hva jeg har fått til. Jeg er stolt av stormene jeg står i og for at jeg fortsatt klarer å rette blikket fremover og jobbe på. 

Jeg er ufattelig stolt over at jeg ikke gir meg – Samme hva. 

Egentlig ville jeg stikke innom for å si takk og for å samtidig si at nå takker jeg for meg dette året og si at gleder meg til det neste.

Planen min nå er å logge av for første gang i hele år, feire nyttårsaften uten sosiale medier og minne meg selv på at jeg er bra nok. For i år skal nyttårsaften bli bra nok, uten å ta hensyn til hvor kult alle andre har det. 

Og til du som er ensom eller ikke føler deg bra nok i kveld: Les en bok, se en film, dans til favorittsangen din og forsøk å gi litt faen. Nyttårsaften er ikke livet og igjen, til syvende og sist så er det bare en dag. 

Takk til alle og takk for meg 2017 ♥

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *