Takk for nå, si!

Mamma, pappa og lillesøster dro fra Norrköping i dag morges. Det var rart, men helt greit. Det burde sikkert vært litt vemodig, men det var det overhode ikke. Jeg ser dem jo snart igjen og vi har et veldig avslappet forhold til akkurat det å ikke være sammen. Hvis det ga mening? 

Uansett. Etter at de hadde dratt dro jeg på trening med Sara, en av de andre jentene her nede. Planen var egentlig å dra hjem etter det, men plutselig så hadde vi omtrent brukt hele dagen på å kikke rundt, ordne litt greier og handle. 

I det jeg kom inn døren her hjemme så kastet det seg en eller annen “nå er jeg drittlei jul”-følelse over meg, så jeg og C har rydda bort jula på 1-2-3. 

Så, takk for nå jula og takk for nå fæmmen. Det var faktisk veldig deilig, og jeg har egentlig sagt at jeg vil kvitte meg med jula i flere dager nå. Det har samtidig føltes litt rart å rydde den bort mens vi fremdeles har hatt julebesøk. Men nå er det altså borte og mine grønne planter er dratt frem fra kottet igjen. 

Og det er SJUKT digg. 

Det er egentlig ganske festlig. For tenk hvor mye vi styrer med den jula a dere. Altså, selv har jeg styra så ufattelig mye (og mye unødvendig) som om den skal vare for alltid. Jeg bestemte meg i starten av desember for at jeg skulle nyte jula til det fulle, og på mange måter så har jeg gjort det. Men allikevel så føler jeg at jeg ikke har hengt med i svingene. 

For hvor ble den egentlig av? 

På en måte skulle jeg gjerne spilt den av i reprise, men på en annen måte så er det helt fint at den er over.

Nå står C på kjøkkenet og lager taco, og vi skal se på film, kjase og spise alt annet enn julemat. HAHA!

Nyt ♥

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *