Når har jeg vært utro egentlig?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Gjesteinnlegg fra C

Jeg kan ikke blogge, faktisk ikke overhode. Egentlig kan jeg så vidt skrive, hahaha. Men akkurat nå så føler jeg faktisk for å si noe. Mange har fått med seg alle meldingene som har kommet det siste halvåret. Meldinger der folk anklager meg for å være utro, for å lure Martine og for å treffe andre jenter. Jeg kan faktisk ikke gjøre noe annet enn å le, for det er faktisk så håpløst. 

Jeg vet at Martine har stilt spørsmålet, men jeg spør igjen: Har ikke folk noe bedre å finne på?

For kjære Emma, du som sier at jeg har tilbragt flere netter med deg. Hvem er egentlig du? Hva vil du egentlig? Jeg aner jo ikke en gang hvem du er? 

Kjære Amanda, du som sier at vi har matchet på Tinder og møttes på byen flere ganger. Senest forrige helg. Jeg har vært i Sverige alle gangen du har påstått at jeg har vært i Oslo og Tinder har jeg overhode ikke. 

Kjære Karina, du som sier at venninnen din har ligget med meg. Jeg vet verken hvem du er, eller hvem venninna di er. 

Kjære Sofie og Marlene, dere som sier at vi var på nachspiel sammen i sommer. I Kragerø. Når skjedde egentlig det?

Kjære Anne-Sophie, du som sier at jeg har tilbragt mange netter sammen med deg. Hvorfor lyver du? Hvem er du?

Jeg lurer bare på hva dere vil. Hva vil dere frem til og hva vil dere egentlig at skal skje? 

Skjønner dere ikke at dere bare driter dere ut?

Bare så dere veit det så digger jeg dama mi og vi har det sjukt fint – Men bedre lykke neste gang 😉 

// Kåsa

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Når har jeg vært utro egentlig?

  1. Det e så lavmål å få seg til å påstå slike ting, særlig når det åpenbart aldri har skjedd. Kan ikke folk få lov å være i et lykkelig forhold uten at noen må ødelegge?

  2. Mitt inntrykk er at det faktisk er en del folk som klikker seg inn på blogger for å være ‘ass’ mot bloggerne.
    Paradise hotel -deltakerne får f.eks ekstremt mye dritt, for ikke snakke om mld av typen det her er snakk om.
    Lurer på om noen av de (på ett el annet tidspkt) hadde kjent noe i nærheten av dårlig samvittighet dersom de faktisk hadde oppnådd de de åpenbart er ute etter; Å ødelegge forholdettil vedkommende!?

  3. Husker da ei jente ringte typen min og sa at hun sto og såg på at jeg rota med en på festen hun var på. Og typen min svarte at det syntes han var rart med tanke på at jeg satt ved siden av han akkurat da. Da la hun på. Men husker hvor lei meg jeg ble da jeg ble beskyldt for det. Etter da så turte jeg nesten ikke og dra ut pga at jeg ble beskyldt for noe jeg ikke hadde gjort.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *