Jeg har blitt avhengig

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


Jeg skulle gjerne smilt, men denne maska er så stiv at det går ikke, haha! 

Vet dere hva jeg gjør nå? Jeg har akkurat åpna en potetgullpose tatt med fra Norge, slengt en ansiktsmaske i fjeset og satt på favorittserien min. Kan det blir noe mer perfekt akkurat nå? Jeg tror faktisk ikke det.

C er i Västervik for å spille kamp og familien hans stoppet der før de kommer til Norrköping senere i kveld. Jeg hadde egentlig tenkt til å dra dit jeg også, men litt alenetid fristet mer enn en svett hockeyhall i dag. Faktisk har jeg blitt ganske så flink til å være alene den siste tiden, og jeg er ikke så redd lengre. Jeg tror rett og slett jeg er litt lei av å være redd kanskje? 

Uansett! C ser kanskje fire ganger så mye på TV som meg, og her om dagen gikk jeg forbi TV-en når han så på en serie. Jeg ble seriøst fanget etter kun ett minutt og bestemte meg for å se den. Jeg kan ikke huske sist jeg begynte på en serie alene! Den heter Glitch og er så sjukt spennende. Jeg liker egentlig ikke serier som den og serier der det skjer litt usannsynlige ting, men det er et eller annet som bare er så fengende. Jeg vurderte faktisk å stå opp i natt for å se på. Skjønner dere eller? Det er faktisk ikke bra. Jeg er rett og slett avhengig og så spent på å komme til bunns i alt, hehe. Den ligger forresten på Netflix hvis noen vil utsette seg selv for en slik avhengighet. 

Så, sannheten er at jeg egentlig er hjemme for å ha tid til å se ferdig serien før det blir fullt hus her i en ukes tid. HAHA!

Jeg håper dere nyter kvelden og gooood juleferie til de som har det ♥

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *