Herregud for en fantastisk dag med nyheter. Altså, nå har både Khloe Kardashian og Pilotfrue sluppet nyheten om at de skal bli mammaer!!! Jeg er så begeistret at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Endelig kom det liksom. 

Jeg er jo en av de som blir lykkelig på andre sine vegne og hopper i taket. Samtidig så lar jeg meg fascinere av de som dukker opp i landets kommentarfelt og skriver ting som:

“Oi, takk for beskjeden”

“Naboen skal også ha barn, vil dere skrive om det også?”

Eller…

“Hvorfor skulle dette bry meg?”

Hallo, 2017 (glad vi snart er i 2018) – La oss overhode IKKE heie på folk som oppnår det største i livet sitt, la oss kommentere totalt unødvendige ting og la oss være sure, gjerrige og gretne i kommentarfeltene. Da blir nok dagen vår bedre :-):-) 

Nei, men uansett. Litt festlig. For jeg har jo forelsket meg i disse såkalte “gravidbuksene”, og jeg fikk spørsmål fra dama på butikken om jeg hadde en liten nyhet på vei her om dagen. Dama på butikken og jeg har alltid en veldig hyggelig tone, og hun var tydelig på at hun kun siktet til gravidbuksene – Men jeg veit ikke. 

Jeg hadde ikke noe annet å by på enn en foodbaby hvert fall. 

C og jeg pratet om dette med barn her om dagen. Noen av de vi omgås med har begynt å prate om at de er klare for å få barn, og at de fint hadde fikset å få barn nå. Jeg er ikke i tvil om at jeg og C hadde fiksa det vi heller, men sånn ting er nå så har jeg faktisk nok med meg sjæl og jeg er keen på å leve litt før jeg får barn. Ikke det at man ikke lever fint med barn altså, men jeg er keen på å være i en livssituasjon som er ganske så mye mer stabil enn sånn ting er nå. Og, C er jo fortsatt et barn! Haha. Uansett, det er jo lov til å glede seg (og også på andre sine vegne). 

Forresten så lurer jeg på hvorfor det er en forventing til at absolutt alle mennesker har lyst til å få barn. 

Jeg er hvert fall sikker på at de to kommende kidsa får det helt amazing. 

Nå skal jeg spise en banan og feire denne mini-babyboomen ♥

// Marty

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Babyboom

  1. Fint å glede seg på andres vegne. Men jeg begynner ikke å gråte av glede fordi flyfrua er gravid. Gode Gud! Jeg kan felle tårer med de nærmeste, men unnskyld meg, gråte over folk en overhode ikke kjenner. Er helt målløs.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *