Hvordan har jeg det?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Akkurat nå sitter jeg og kaster innpå med pasta og dolmiosaus. La oss si det sånn, det er fjerde dagen på rad. Jeg fikk et digg lite avbrekk med kjøttkaker og brun saus i går, men i dag var det tilbake til pastaen. Haha, glamorøst og være blogger si! Neida. Grunnen er egentlig så enkel at jeg lagde en stor gryte på søndag, sånn at vi (les C) hadde mat noen dager fremover. Han spiser jo hvert fall to måltider mer enn meg om dagen, så den var egentlig tenkt til han for det meste. Men, nå sitter jeg jaggu og gauler innpå sjæl. For fjerde dagen på rad, hurra! 

Han skal spille kamp, så vi tenkte heller å spise noe sammen senere i kveld, altså etter kampen. Jeg skal dra avgårde om en liten stund og heie. De trenger en seier i dag, så jeg håper jeg bringer med meg litt vinnerflaks. 

Uansett! Jeg fikk et spørsmål om hvordan jeg hadde det tidligere i dag og tenkte jeg skulle svare her. For jeg har det egentlig veldig fint om dagen. Som jeg har nevnt tidligere har desember vært den roligste måneden i hele år og jeg kjenner at kroppen jobber med å gire ned noen hakk. Humøret er på topp, hjertet dunker ikke like fort (haha) som det pleier og ting går fint. Jeg gleder meg veldig til fredag når C sin familie kommer, for jeg tror egentlig først at den ordentlige julestemninga kommer da. 

Jeg håper alle andre også har det fint!!!

Vi snakkes, xx

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *