Hvor blir den av?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det er kanskje tidenes kjipeste desembervær her i Norrköping. Det er grått, surt, glatt og total mangel på snø. Jeg er ikke så fan av snø, men akkurat i desember så syntes jeg det hjelper veldig på julestemningen med litt snø, frost og minusgrader.

Det er spådd 3 grader på julaften, så hvis ikke det skjer noe drastisk så ser det ikke ut til at jeg får en hvit jul i år… Heller. Jeg tror ikke det har vært snø på Nesodden de siste årene heller, så det er litt kjipt. Men, sånn er det jo bare. 

I dag skal faktisk C og jeg lage kjøttkaker, poteter og brun saus til middag. Har du hørt på makan? Det er jo egentlig ganske lett, det bare høres så komplisert ut. Jeg føler at jeg tidligere i år har kunne skylde på jobb, planer og annet surr når det kommer til maten, men akkurat nå så er det litt roligere enn vanlig så da får vi glimte til når vi kan. 

I kveld er planen å se kamp i Linköping sammen med en liten gjeng. Det er noen nordmenn som spiller der, pluss at det skal være noen opptreden eller noe sånt. Jeg har egentlig bare slengt meg med uten helt å vite hva vi skal! Hyggelig blir det nok uansett:):) 

By the way. Som noen kanskje har merket så har selfiekråka våket til live, og det er rett og slett fordi jeg er fornøyd med håret mitt og fordi jeg ikke kan tillate meg og ta bilder aka selfies en gang i halvåret slik som jeg har en tendens til. Er man blogger så er man vel blogger. 

Nyt resten av dagen. 

xx

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Hvor blir den av?

  1. Snø er definitivt et must når det kommer til julestemning. Venter forresten spent på min indre selfiedronning, som ikke har vist seg på noen måneder faktisk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *