Spørsmål & svar

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

↠ Hvem syntes du ikke fortjener nominasjon til Vixen?

Det har jeg ikke ofret en eneste tanke faktisk! Jeg syntes derimot at det var veldig mange kule og riktige folk som er semifinalister. Jeg syntes derimot at det var synd at ikke Anne Brith sto noe sted og at ikke Pia Seeberg sto noe sted, rett og slett fordi jeg syntes de er veldig dyktige. 

↠ Hvilken kategori på Vixen vil du helst vinne?

Hmm… Jeg har ikke peiling. Jeg står sammen med haugevis av andre dyktige folk, og har ingen forventinger om å vinne!

Hvem andre enn deg selv har du stemt på til Vixen?

Jeg har stemt i alle de andre kategoriene på de jeg syntes fortjener det mest 🙂 Husk at du kan stemme hver dag frem til 15.januar.

↠ Hva spiser du på julaften?

Ribbeee! Jeg er så glad for at C sin familie også gjør det, haha. Jeg er veldig glad i pinnekjøtt også, så det hadde egentlig ikke vært noen krise hvis jeg måtte spise det på julaften! Familien min spiser alltid riskrem på julaften, men jeg spiser is ass haha.

↠ Bruker du ekte pels?

Jeg forsøker å være så bevisst som mulig. Jeg bruker heller ingen av pelsjakkene mine (altså, parkaser og jakker som Canada Goose) lenger. Disse kjøpte jeg lenge før jeg i det hele tatt var klar over hvordan ting fungerer. Jeg ville heller aldri gått å kjøpt meg en pels jakke i butikken nå! Jeg vil gjerne bidra og industrien er grusom, så det finnes egentlig ingen unnskyldninger til å la være. Samtidig så føler jeg at hver gang jeg uttaler meg om ting som dette så finnes det noe annet som jeg også må kutte ut. Jeg har en skinnbukse, jeg har en skinnveske og jeg har et par uggs, men jeg forsøker å bidra så godt jeg kan! Og plis, ikke kjeft – Men kom gjerne med råd og innspill til hva jeg/andre kan gjøre bedre eller mer av 🙂

↠ Hva ønsker du deg til jul?

AAAH. Dette spørsmålet ass. Jeg behøver egentlig ingenting, og hver gang jeg behøver/vil ha noe så kjøper jeg meg det. Men, jeg har ønsket meg en ny morgenkåpe, en veske, et par sko, tøfler og litt stæsj. Det er ting jeg bruker og som jeg blir veldig glad for!

↠ Hvorfor har du brutt kontrakten med Nettavisen og Side2?

Det har jeg ikke gjort. Det har heller ikke vært et tema, da jeg er veldig fornøyd! Men, Egmont har jo kjøpt opp S2 og blogg.no så jeg og de andre bloggerne skal over dit fra 1.januar 🙂 Jeg er veldig spent! 

↠ Hva syntes du om de som fortsatt bruker Paradise til å få klikk?

Hva andre gjør og skriver om er egentlig ikke min business. Paradise er jo ferdig for lengst, så i mine øyne er det kanskje greit å finne noe annet å skrive om – Men hvis leserne interesserer seg for det så er det jo helt greit! Jeg er mer lei av de som legger seg opp i alt man skriver og sier at det er for å få klikk, for igjen: Tror folk at man skriver en blogg for at folk ikke skal klikke seg inn haha?

↠ Hvor gammel var du første gang du hadde sex?

Det er et spørsmål jeg ikke har noe behov for å svare på. Det finnes nok av de som vil det, men jeg velger å la være 🙂

↠ Stemmer det at du og Christian hadde en pause i sommer?

Nei, vi har aldri hatt en pause. C er egentlig veldig på at vi like gjerne kunne gjort det slutt i stedet for å ha “pause”, fordi han syntes det er veldig teit haha. Det funker sikkert for noen, men jeg tror ikke vi kunne hatt en pause. Vi har hatt og kan ha tid fra hverandre, men vi er litt enige om at enten er man sammen og vil at det skal funke eller så kan man gi faen.

↠ Hva har du på deg på julaften?

Jeg pleier å ha på meg en kjole, men i år tror jeg kanskje at vi har blitt enige om å være HELT laidback. Vi feirer jo jul hjemme hos meg og C, så det er helt greit for meg :):):)

xx

// Marty

 

 
2 kommentarer

2 thoughts on “Spørsmål & svar

  1. Jeg har stemt deg til Vixen, jeg er innom hver dag. Du er favoritten! Men nå ble jeg veldig skuffet kjenner jeg. Anne Brith??? En av de mest uspiselige som finnes!!? Hun skryter av disse barna om intelligens, trening, melker for det de er verdt. Seriøst Martine… jeg kunne ikke drømt du kunne nevne henne! Hvorfor tror du hun ikke er nominert??

  2. Linda: åh, sååå hyggelig Linda <3 nå ble jeg veldig glad!!! Det setter jeg stor pris på <3
    Jeg og Anne Brith har en veldig god tone, og hun er en dyktig matblogger blant annet. Så jeg syntes hun hadde passet der 😀 Helt i orden å ha en annen meningen en meg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *