Endelig er vi der!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Julaften for 2 år siden

Søndag.

Akkurat nå har jeg og C satt oss i bilen på vei til Norrköping igjen. Vi har hatt en amazing uke hjemme i Norge, og nå skal det egentlig bli godt å komme tilbake til Sverige. På en måte tror jeg at vi begge to gjerne skulle blitt igjen i Norge, og mest av alt fordi det er jo her vi hører til. Samtidig så er det bare sånn det er at vi må tilbake nå, og det går helt fint. Det er jo en del av pakka! 

Jeg har gledet meg mye til jula i år, og når vi kommer ned nå så er det egentlig jul for vår del! Desember har gått mye fortere enn ønsket, men nå sitter jeg egentlig med en følelse av at det endelig er jul, endelig er vi sammen igjen og endelig skal det bli litt ro. På en måte, hvert fall! C har treninger og kamper frem til lillejulaften og jeg jobber jo hver dag, men allikevel. Han er vel på igjen allerede 2.juledag, men det blir fortsatt jul, ribbe og julefilmer. Familien hans kommer ned allerede på fredag igjen, og min familie kommer 2.juledag – Så vi er veldig heldige ♥

xx

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Endelig er vi der!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *