Jeg vet ikke hvordan jeg kan si dette!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, for akkurat nå er det så mye som kjennes helt uvirkelig. Det er så mye som virker så fjernt! 

For cirka en måned siden oppfordret jeg folk til å nominere meg til Vixen Influencer Awards, og jeg var helt ærlig på at jeg satset høyt. Faktisk mye høyere enn jeg egentlig noen gang har turt tidligere! Jeg var også ganske tydelig på at jeg ikke hadde noen forventinger, for det har jeg overhode ikke hatt. Kanskje mest av alt fordi jeg ikke en gang ble invitert til forrige Vixen Awards og fordi det faktisk er ganske så stort. 

I går ble semifinalistene sluppet og jeg er jaggu nominert i hele 3(!!!!) kategorier.

Altså, jeg er så ydmyk og ikke minst takknemlig. For noen virker det kanskje ikke stort i det hele tatt, men for meg er det en bekreftelse på at jeg hvert fall har gjort noe riktig dette året, at jeg har truffet noen og at det faktisk er verdt all den jobben jeg legger ned.

… Og det er så ufattelig stort fordi jeg er nominert med mennesker jeg anser som mine egne forbilder, som jeg har sett opp til og mennesker som er så ufattelig dyktige. 

Jeg er nominert i kategoriene:

Årets stjerneskudd – Dette er jo helt rått. Sannheten er at det å blogge for meg plutselig har blitt en ganske så stort business og noe jeg kan leve av. Og jeg er så takknemlig for at jeg får lov til å satse på noe jeg syntes er så morro og noe jeg digger å drive med. For et år siden var bloggen min er hobby, og nå er det en jobb. Med andre ord så har egentlig ting skutt til værs, på veldig kort tid. Jeg har lært ufattelig mye og jeg er opplevd ufattelig mye – På både godt og vondt. 

Årets sterke mening – Det er ingen hemmelighet at bloggen min i seg selv er en “sterk mening”, haha. Jeg mener mye og alt og det er sånn jeg vil at det skal være. Jeg er fullstendig klar over at det gjør at man stikker seg frem, blir lagt merke til og at det gjør at folk gjør seg opp en mening om det meste. Samtidig er det faktisk SÅ verdt det! Det er verdt det i den form av at lille meg faktisk kan være med på å påvirke og mene, og ikke minst skape forandring. Noe jeg har klart flere ganger i år! Det er så sinnsykt rått og si noe, og se at jeg blir hørt og at jeg kan være med å påvirke. 

Årets influencer – Denne var HELT uventet! Er dere klar over hvor mange bloggere og influencere det finnes i Norge? Det at jeg står på listen med 10 navn er ikke annet enn rørende og STORT. Det står kun bra navn på den lista, og jeg er så ydmyk og stolt av at mitt navn får lov til å menge meg med de andre navnene på lista. 

Hvis du vil og har lyst blir jeg superhappy om du vil stemme meg videre HER. Du kan stemme en gang hver 12 time (i alle kategoriene som betyr at du kan stemme i alle tre på en gang) frem til 15.januar. 

Tusen, tusen takk ♥

// Marty

7 kommentarer

7 thoughts on “Jeg vet ikke hvordan jeg kan si dette!

  1. Hei! Jeg ville bare si at du fortjener absolutt å bli nominert til de kategoriene!
    Jeg vil i tillegg takke deg for at du er “normal”, at du ikke snakker om å forstørre enkelte kroppsdeler eller det å ta fillers.
    Jeg som er 24 år, sliter enda med å ikke gi etter presset for å se “perfekt” ut, ikke at det er noe fasit svar på akkurat det.

  2. Linda, jeg har nominert deg flere ganger. Av og til er vi uenige, men noe annet ville vært rart. Ten sier:

    Jeg har nominert deg flere ganger, det er så fortjent!
    Vi kan være uenige, og jeg har heldigvis ikke en blogger som et forbilde. Med det sagt så håper jeg at jeg vil kunne være mitt eget forbilde. Det er sund at det finnes så mange veldig unge som skriver til enkelte bloggere: jeg elsker deg, du er mitt forbilde etc. Men du står for gode verdier og har nok en voksnere lesergruppe. Det er det viktigste. Håper du nailer noen priser!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *