Jeg skal slutte

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

2017 har vært litt av et år. Jeg har opplevd mer enn jeg kunne drømme om, jeg har møtt motstand, jeg har lært mye og jeg har bygd opp en takknemlighet knyttet til det å få drive med det jeg gjør. For ikke å snakke om en takknemlighet oven for meg selv.  

I fjor bomma jeg på alle nyttårsforsettene mine, men i år har jeg lyst til å forsøke å klare noen av dem. 

Jeg har lagt alt som har med trening og kosthold på hylla, og heller tatt for meg en helt annen ende av skalaen. Jeg vet at jeg har en lang vei å gå, men allikevel så er jeg villig til å gjøre et forsøk. Alle punktene dreier seg egentlig om å bli fornøyd, så jeg vet at det vil bli tøft. Klarer jeg et av punktene skal jeg være fornøyd, klarer jeg flere er det supert – Jeg vet at jeg i løpet av neste år ikke vil klare alle, for jeg tror de fleste av de er ganske menneskelige ting – Men jeg lover å forsøke å være bevisst. 

 

1. Jeg skal kvitte meg med trangen til å alltid ha rett

2. Jeg skal kvitte meg med folk som ikke er bra for meg

3. Jeg skal kvitte meg med alt av anger på ting jeg har gjort tidligere

4. Jeg skal slutte å snakke nedlatende til meg selv

5. Jeg skal begynne å imponere meg selv, fremfor andre

6. Jeg skal slutte å forsøke og gjøre alle fornøyde 

7. Jeg skal slutte og syntes synd på meg selv

8. Jeg skal kvitte meg med tanker som begrenser meg selv

9. Jeg skal slutte med baksnakking, både om meg selv og andre – og jeg skal slutte å klage

10. Jeg skal slutte å bekymre meg for fremtiden

 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg skal slutte

  1. Det er bedre og ha slike mål enn at man skal gå ned så mye, andre ting som man vet man kommer til og slite ekstremt med og klare. Likte veldig godt målene dine. Er en del av de samme som jeg har.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *