Det er lov å føle seg fin

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

… På lik linje som det er lov til å føle seg glad, blid, fin, rar, tullete, pen eller dritt! Og i dag føler jeg meg SKIKKELIG fin, og det er så digg til tross for at formen ikke er helt på topp.

Det slo meg i dag hvor sjeldent jeg faktisk tillater å innrømme ovenfor meg selv at jeg føler meg fin, og hvor ofte jeg selv klarer å finne ting som er feil. Du kjenner kanskje til det? Hvis noen kommenterer at jeg er fin på håret, er fint sminket, ser bra ut eller har en fin bukse så klarer jeg alltid å nekte for det, i stedet for å være så kul at jeg kun takker og sier meg enig! 

For i dag føler jeg meg fin, og det er faktisk ganske digg å innrømme det. Jeg er så lei av at vi tråkker oss selv og andre ned, at vi kommenterer utseende til hverandre både til hverandre og bak ryggen til hverandre. Som at det på en måte betyr mest av alt. Vi snakker om nesa til folk bak ryggen deres, om de smale leppene, vi kommenterer at noen har lagt på seg eller at noen prøver for hardt å være fine. Som at det er dumt å ville være fin! 

Her om dagen hørte jeg at jeg aldri ville bli pen fordi jeg hadde for stor nese, og jeg har bare en ting å si, nemlig: HAHA. 

Så hey, i dag føler jeg meg fin og jeg har til og med på meg sexy undertøy – Og jeg rocker det. 

// Marty 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Det er lov å føle seg fin

  1. Så flott å høre at du setter pris på deg selv😊At du har for stor nese er det dummeste jeg har hørt.Hvordan var nesa til denne personen😏Fin er du😙

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *