Jeg har blitt syk

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Og dette bildet er OVERHODE ikke fra nå…. For nå sitter jeg i joggisen, med en dott på hodet og syntes synd på meg sjæl. 

Jeg elsker å sove med vinduet oppe om natten. Jeg elsker når det nærmest er kuldegrader på soverommet og at jeg kan ligge godt under dyna, selvfølgelig med ullsokker på. Jeg elsker også å ligge under den varme dyna og kjenne at resten av rommet er iskaldt. Rar? Tja. C syntes hvert fall det, og det vi kanskje krangler mest om er hvor kaldt det skal være på soverommet. HAHA! 

Uansett, det virker som at det har straffet seg nå. Eller, jeg vet egentlig ikke om det er grunnen heller! Kanskje grunnen er så enkel at kroppen for en gang skyld begynner å lande litt, puste litt og at jeg kanskje nå har tid til å bli syk? Jeg vet ikke. Kjipt er det hvert fall uansett! Jeg merket det egentlig i går, for jeg var jo helt kjørt etter noe som egentlig var en helt vanlig dag og i dag har jeg hatt feber. Kroppen er kald, varm, kald, varm, jeg snufser og er bare slapp.

Men, men, sånn er det. Jeg er jo på Hamar nå, og det skjer jo ikke akkurat så mye action her de neste dagene så det går nok fint! 

Det er lenge siden jeg har vært i dårlig form på den måten jeg er nå, og jeg hadde helt glemt hvor kjedelig det faktisk er å være syk. Jeg trøster meg hvert fall med at det kunne vært ganske så mye verre…

God bedring til meg selv. 

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *