Nå reiser jeg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg er på farta, som vanlig!

Nå har jeg og pappa akkurat satt oss i bilen for å dra til Hamar. C er på landslagssamling der oppe og vi tenkte å få med oss kampene hans de neste dagene! Flere fra C sin familie kommer også, så det blir veldig hyggelig.

Jeg har jo også noen venninner som også skal, så det blir veldig stas. Jeg har faktisk ikke vært på Hamar sånn ordentlig tidligere så det skal bli kult å henge litt rundt der. Det er vel ikke akkurat verdens navle, men uansett! Jeg har egentlig syntes at det er litt dumt at samlinga ikke er på Lillehammer, for Lillehammer er jo helt fantastisk nå før jul! Jeg skal uansett ikke klage, for deilig, fint og bra blir det antakeligvis uansett.

Egentlig passer det veldig fint at jeg skal avgårde noen dager, for jeg jobber med et prosjekt som krever tid, tålmodighet og ikke minst ro akkurat nå. Forhåpentligvis så får jeg det der oppe, til tross for at flere av favorittmenneskene mine skal henge rundt der. 

Nå skal jeg høre på julemusikk, få pappa til å stoppe på Espa (og kjøpe boller) og jobbe litt herfra.

xoxo

// Marty

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *