Surr og atter surr

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Fra gårsdagens lunsj med Charlotte! Visste du at hun har laget en snapchatkonto der hun vlogger om alt mulig rart? Hun heter hvert fall Charlos_vlog. 

Hehe. Jeg spiser ALLTID dette på Olivia, og la oss si det sånn… Det er den restauranten jeg er mest på og jeg har aldri spist noe annet. 

Woho. I går gikk jeg og tenkte at livet egentlig er ganske avslappende om dagen, og nå sitter jeg med roser i kinna, et hode som burde sovet for lengst og mailer som absolutt burde vært svart på. Men hey! Jeg klager ikke. 

Dagen i dag har gått i et kjør, og det er sånn jeg egentlig liker det. Dagen startet hos Neglhuset der jeg satt på nye vipper (litt luksus si), før jeg dro videre til Nettavisen for litt skravling og noen juleklemmer. Etter det gjorde jeg unna noen ærender og dro i et møte som jeg gleder meg SYKT til å fortelle om. Møtet tok mye lengre tid enn planlagt, men vi fikk gjort mye så det gjør ingen verdens ting. Etter møtet gjorde jeg unna dagens siste gjøremål før jeg landet hjemme rundt kjøkkenbordet på Nesodden i syvtiden. 

Nå er egentlig planen å blogge litt, ta en dusj og lage lussekatter. Jeg er som dere kanskje vet talentløs på kjøkkenet, men lillesøster er faktisk ganske så god så jeg får se og lære litt! Men, hvis det blir bra så deler jeg faktisk oppskriften. 

C dro på samling i dag, og skal være på det til lørdag. Pappsen og jeg skal reise dit i morgen for å chille, jobbe og se på, så det gleder jeg meg til! Hockeyfru si.  En gammel fotballvenninne skal også dit så jeg gleder meg til å se hun igjen:):) 

Uansett, jeg håper tirsdagen deres har vært fæb. 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *