Mandag, snø, ro i sjela og varme klemmer. Og litt pjatt! 

Akkurat nå sitter jeg på Olivia på Aker Brygge. Jeg har snakket en god stund med mamma på telefonen mens jeg har gjort unna noen ærender i området her. C og jeg kjørte fra Skien i dag morges. Han har nå tura tilbake til Asker for å trene med det gamle laget sitt, og gleda seg som en liten unge. Jeg sitter og venter på Charlotte, som jeg var med i Top Model med. Jeg har ikke sett hun på veldig lenge, så det skal bli hyggelig å catche opp litt!

I kveld er det duket for middag hjemme hos mamma og pappa, og hjemmelagde krumkaker. Altså, jeg gleder meg så SJUUUKT. Noe av det jeg hadde på ønskelista mi før jul var jo å spise hjemmelagde krumkaker så det blir jaggu bra. 

Det hørtes forresten veldig ekslusivt ut at det var duket for middag hjemme hos mamma og pappa, men det er veldig lite eksklusivt altså. Forhåpentligvis blir det joggebukse, god mat, drikke og kos! Det er hvert fall sånn jeg liker det best. 

Jeg tenkte hvert fall at jeg skulle oppsummere uken som gikk. Spennende, hæ?


Denne fargeklatten har fjerna hele håret, så jeg gleder meg sjukt til å se hun!

♥ Ukens måltid: Åhh. Middagen hos mommoen til C i går kveld. Det var faktisk helt supert. Jeg har spist julemat to dager på rad (og hører rykter om at jeg skal det i kveld også), men det er sååå digg. Jeg spiste faktisk en veldig digg bufeet på båten fra Strømstad til Sandefjord også, det var bare litt synd at jeg presterte å bli rimelig båtsyk….

♥ Ukens sang: “Christmas Lights – Coldplay”. Den sangen er så fiiiin! 

♥ Ukens høydepunkt: Det å overraske familien til C med et overraskelsesbesøk, uten at de hadde peiling var helt rått! Jeg digger å overraske folk, hahaha. Det var absolutt ukens høydepunkt. Vi gikk å gledet oss hele uken, og det ble helt supert. 

♥ Ukens film: “Et helt halvt år”. Jeg hadde migrene halve søndagen fordi jeg gråt så mye når jeg så den lørdag kveld. For en FANTASTISK film. På en eller annen rar måte er jeg faktisk nesten litt sint for at den rørte meg så mye som den gjorde. Hvis ikke du har sett den så anbefaler jeg det på det sterkeste. Jeg tror faktisk det er den fineste filmen jeg har sett, til tross for at den rev i hjertet. 

♥ Ukens tanke: Hvor heldig jeg faktisk er. Jeg så som sagt “et helt halvt år” på lørdag og den fikk meg faktisk til å tenke over hvor heldig jeg er! Jeg har opplevd mye det siste halvåret, men allikevel så er jeg så heldig. Jeg er takknemlig for så mye! Jeg tror egentlig aldri at jeg har kjent på den følelsen på den måten jeg gjør nå tidligere. Det er helt greit å være lei seg eller å ha det kjipt, men det finnes alltid noe som er fint allikevel. Om det er at man har en god venn, at det finnes god mat, at det er deilig å ta et varmt bad eller at man gjør det bra på jobb, så finnes det alltid noe som er motiverende og fint. 

Ja, jøss. Det ble veldig dypt gitt. MEN! Jeg mener hvert eneste ord. Skal prøve å huske på det neste gang jeg vrir meg i mensensmerter og hater den som har gjort så jeg har mensen. Yez. 

♥ Ukens nedtur: Hmm… Akkurat nå er jeg i en rar lykkerus av takknemlighet så jeg kan faktisk ikke komme på noe. 

♥ Ukens sitat: “Det fine med å glede seg til noe er at man kan gjøre det med en gang.”

Nå skal jeg bestille meg en pasta, skravle og lade opp til å gå gjennom mailboksen senere idag. Jeg håper dere har en fin mandag! 

 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Uken som gikk

  1. Digger bloggen din. ❤
    Lurte bare på om du kunne skrive et innlegg om din mening om Palestina/Israel konflikten?

  2. Takk for filmtips, må sjekkes ut:) Palmer i snøen er og en fantastisk film:) du kommer til å gråte, en så nydelig film har jeg ikke sett på lenge:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *