Vinneren av Farmen

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Nå sitter jeg benka foran TV-skjermen og jeg har akkurat spist litt for mye riskrem. I går klarte Nettavisen å røpe vinneren av Farmen med et uhell, og det ble jo florere som det alltid blir når vinnerne i slike konkurranser blir røpet før det egentlig skal. Jeg fikk dessverre med meg hvem som vinner, men ikke resten av familien. Vi har derfor sittet nå og diskutert hvem som faktisk fortjener å vinne årets sesong av Farmen. 

Jeg har sett langt i fra alt i år, og har vel egentlig bare sett bruddstykker. Allikevel gjør man seg vel fort opp en mening om hvem som fortjener å vinne! Faktisk er dette første gangen jeg har fulgt så godt som mulig med på en sesong av Farmen. 

Tidligere har jo jeg sagt at jeg syntes det er synd hvor mye drama det ser ut til å være inne på Farmen og hvor negativt noen av de forskjellige avisene fremstiller det. Det er alltid noen som krangler, noen som kommer med drittslenging eller noe som er negativt, og det syntes jeg er så synd. For mest av alt så ser jo Farmen ut til å være et skikkelig eventyr! 

Jeg syntes alltid det er ironisk hvordan man lager seg en mening ut i fra de som er på TV, hvordan man dømmer de, vurderer de og lager seg en mening om hvordan de er som personer. Man føler jo rett og slett at man kjenner de ut og inn, til tross for at man egentlig ikke gjør det i det hele tatt. 

Men uansett. I spørsmålet om hvem som fortjener å vinne årets sesong av Farmen så holder jeg en knapp på Eunike, mest av alt fordi jeg syntes at dama er skikkelig kul – Men, vi får jo se. Hehehe. Også får du tolke dette akkurat slik du vil, eller sende meg en snapp (Martinehalvs) 😉 

Uansett, underholdende er det! Og TV 2 er geniale som har laget et program som Farmen. 

NYT kvelden ♥

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *