En stor forandring

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Ser dere hva jeg har gjort? 

God lørdag! Flere har lurt på hvorfor jeg ikke har postet bilde av meg selv denne uka, og grunnen er egentlig så teit at jeg har gjort en stor forandring (for meg) og ville vente med å vise det frem til jeg følte det passa seg.

Tidligere denne uka bestemte jeg meg for at jeg var nødt til å gjøre noe som ville få meg til å føle meg skikkelig fin. Med andre ord så behøvde jeg egentlig en skikkelig selvtillit-boost. Jeg bestemte meg rett og slett for å dra til frisøren og gjøre noe jeg aldri har gjort før, for jeg farget nemlig håret! For mange så er det kanskje verdens minste sak å farge håret, men for min del var det faktisk første gang – Og jeg ble SÅ fornøyd. Faktisk så har jeg egentlig gått rundt og sagt at jeg aldri kommer til å gjøre noe med håret mitt, men så feil kan man ta! 

Jeg er jo naturlig blond, men de siste årene har håret mitt bare blitt mørkere og mørkere. Samtidig så har jeg savna det å være blond, og syntes det er veldig fint. Hvert fall sammenliknet med den kommune-grå fargen jeg har hatt nå en god stund. Jeg var ganske spent på om jeg i det hele tatt ville kle det å bli ordentlig blond igjen, men det gikk heldigvis veldig fint. 

Det er nesten komisk hvor mye det hjelper med noen små forandringer for nå føler jeg meg så mye freshere, gladere og ikke minst selvsikker – Og det er veldig digg å føle seg fin. 

Jeg håper dere har en diiigg lørdag, jeg skal ut å rocke håret mitt ♥ HAHA! 

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “En stor forandring

  1. Jeg er kosmetisk sykepleier, og tenkte ja.. hun har farget brynene altfor mørke. Det har du, de skal Max være to hakk mørkere enn hårfargen din.
    Synes håret ble veldig fint. Tommel opp👌🏿

  2. Imponerende at du ikke har farget håret ditt før faktisk 😂 bortsett fra lillesøstera mi (21 år) så vet jeg ikke om andre (damer) over 20 år som ikke har gjort det. Men det ble veldig fint 😀

  3. Anna: syns ikke skal fortelle noen hva de kan og ikke kan gjøre innenfor sminke, selvom du er kosmetisk sykepleier or whatever. Jeg er brunette men har ganske svarte bryn naturlig, og det ekke no snakk om hva jeg MÅ og ikke. Jeg hakke tenkt til å springe rundt med bleach i dem heller.
    Pass på degselv du gullet:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *