Jeg vil gi til noen som trenger

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei! Jeg og familien min har en garasje full av utsyr, klær og andre ubrukte – Men veldig fine ting. Julen er rett rundt hjørnet og jeg vet og ser at det er mange som kanskje kunne dratt mer nytte av disse tingene enn oss. Jeg skulle gjerne hjulpet alle, men det lar seg dessverre ikke gjøre. Allikevel så vil jeg gjerne hjelpe så mange som mulig. Send meg gjerne en mail med hva du kunne tenke deg eller behøver, så skal jeg se hva vi finner i garasjen vår.

God jul <3

Mail: [email protected]

DEL GJERNE.

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg vil gi til noen som trenger

  1. Tenk deg den julen du kunne lage for noen om du solgte Chanel-vesken din på finn for 40000kr…det er kanskje begrenset hvor mye “nytte” den egentlig gjør.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *