IKKE gi dette til kjæresten din i julegave

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Og ja, jeg har prøvd noe av det…

Tidligere i dag snakket jeg og en venninne om hva vi skal gi til kjærestene våres i julegave. Kjæresten hennes har sagt at venninnen min ikke får kjøpe noe dyrt og kjæresten min ønsker seg faktisk ingen verdens ting. Og hva skal man egentlig gi til noen som ikke ønsker seg noen ting og som heller ikke behøver noen ting?

Rundt i magasiner, blogger og på landets nettaviser bugner det av tips til hva du kan kjøpe, fra alt fra hansker til bærbare høyttallere. Men hva er det du egentlig ikke burde kjøpe? 

Jeg har ramset opp noe av det jeg tenker er langt uttafor: 

Ikke gi han noe som tyder på at han må forandre seg! Det kan være hyggelig å gi et plagg du vet han liker, men ikke gi noe fordi du syntes at han burde bruke det. 

– I mitt forhold er det garantert kjæresten min som trener mest, men hvis det er motsatt i ditt forhold så er det ikke lurt å gi bort timer med en personlig trener (hvis han ikke spesifikt har sagt det), en bok med treningsøvelser eller “hvordan få sixpack-bok” (broren min har opplevd det)… 

– Det er mye mulig dere liker sexleketøy, men dropp det som julegave til kjæresten. Hvert fall hvis det skal ligge under treet og åpnes opp foran hele familien. Det er snart Valentines…

Sokker og boksere er kanskje en forbruksvare og noe man kan gi. Men, det er kjipt å få, selvom det er nyttig! Du kan for så vidt gi det bort, men kanskje med en liten ting ved siden av? 

– I fjor ga jeg bort et gavekort på tjenester til kjæresten min, og han har nesten ikke fått noe av det (Ja, det er dårlig av meg). Det er en romantisk tanke å gi bort tjenester, men da må det hvert fall gjennomføres… Et av punktene kjæresten min fikk var massasje, og det har han enda ikke fått, hehe. 

– Dette kommer kanskje an på typen din, men hjemmespa-produkter er ikke særlig kult å få hvis han er totalt uinteressert – Og har mye uren hud. 

– Hvis dere har snakket om nytt sengetøy, så betyr ikke det at det er lurt å kjøpe det til kjæresten din i julegave.  

Sexy undertøy til deg selv. Yes, jeg har en venninne som gjorde det og trodde at kjæresten hennes skulle bli kjempe glad, hahaha! Tanken er jo for så vidt fin, men kanskje ikke i julegave? 

– Det å gi bort “nå får du lov til å dra ut med gutta-kuponger” er heller ikke særlig lurt. Jeg gjorde det en gang, og det ble veldig misforstått. Jeg mente jo ikke sånn at han ikke skulle få dra ut med gutta når han ville…… 

Det er jaggu ikke bare, bare å finne julegave til kjæresten og i mitt hode er vi damer litt enklere – Men jeg vet ikke. Det er vel kanskje uansett tanken som teller? Jeg har hvert fall trøstet meg selv med det et par ganger… 

Uansett, lykke til! 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *