For første gang!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


Ååååh, jeg fant igjen dette tidligere idag. Jeg tror faktisk jeg skal møte noen av jentene fra Top Model neste uke! 

Akkurat nå ligger jeg på sofaen, jeg har tent alle stearinlysene i stua, har på nyhetene i bakgrunnen og slurper i meg Pepsi Max. Jeg har vært alene hjemme i hele dag, og det er første gang siden overfallet. Jeg skal være alene hjemme helt til onsdag morgen, så jeg må ærlig innrømme at jeg jobber biiiittelitt med meg selv. 

Jeg har lagt meg alene en gang siden overfallet, men da hadde jeg en venninne på besøk frem til jeg skulle legge meg. På en måte er det ganske så deilig å ligge alene hjemme, for jeg nyter mitt eget selskap ganske så godt. Det som er skummelt er lydene, mørket og alt som blir så mye større når man er alene. Men, jeg er tøffere enn mørket, så dette går så greit så. 

I dag sto jeg opp, jobba litt, trente med en venninne, jobba litt til, gjorde noe jeg skal vise dere imorgen (!!!) også jobba liiiitt til. Jeg tenkte faktisk jeg skulle se noe av det “rælet” på TV jeg aldri tar med tid til ellers, kanskje ta meg et bad eller bare nyte juletreet som antakeligvis er Norrköpings fineste juletre, hehe. 

Jeg håper dere har hatt en finfin mandag, hilsen hu som kriger mot alle tanker og følelser (og føler seg skikkelig tøff) ♥

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *