Ja, dere så en pupp

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det hender det går litt fort i svingene, og i går gjorde det akkurat det. Jeg skulle oppdatere Snapchat og publisere en mystory innemellom julegaveinnpakning, pepperkakespising og nyhetene. Kort tid etter at jeg hadde postet bildet fikk jeg første meldingen fra en bruker som skriver “Søndagen min er fin, men puppen din er finere”. Og sekundet etter var det en som skrev “Ehm, så du ikke puppen? Hahah”

HURRA! 

Gjett hvem som sto og tok bilde av seg selv i speilet i morgenkåpe? Uten å legge merke til at den ene puppen hang og dingla på utsiden? 

Aaaah. 

Jeg ble heldigvis opplyst om det relativt fort, men forsto også at en god del heldige mennesker hadde fått synet av puppen. 

Jeg reagerte først med å bli ganske hysterisk, og ikke minst flau. 

For også tenkte at det faktisk ikke er så nøye, og at det egentlig ikke blir et større nummer enn hva jeg gjør det til selv. For i bunn og grunn så var en pupp, og den var muligens fin, men først og fremst så er det faktisk skikkelig normalt med pupper.

Og sånn egentlig, hvorfor skal jeg bli flau? Jeg forstår at pupp for mange er en pirrende og sexy greie, men først og fremst så er det veldig normalt. 

Puppene mine er faktisk sterke, friske og til tider relativt digge. At de henger og slenger litt utenfor min kontroll skader vel faktisk ingen, og forhåpentligvis var det bare noen som fikk seg en god latter! Det gjorde hvert fall kjæresten min…

Pupp er pupp, og godt er det. 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

13 kommentarer

13 thoughts on “Ja, dere så en pupp

  1. Hvorfor kan ikke folk være snill. Faens kommentarer, masse triste folk som sitter og gnager i diverse norske hjem. En haug med tapere. Blogg i vei og kos deg, selv om alt er ganske folkelig og enkelt. Vis en pupp og du får flere lesere… Jeg har en datter på 12, får ikke håpe hun blir som “dere” bloggere. Gode forbilder, nei.

  2. HATER NÅR DET SKJER.
    Rett som det er så henger og slenger manboobsa mine også. Jaggu ikke lett å følge med ass.

  3. Til deg som kaller Martine ekle dritt:
    La det være, du er bare dum og patetisk. Ha deg ut av kommentarfeltet! Martine er ei av de peneste, fineste og kuleste kvinnene i landet! Om du ikke liker henne, IKKE LES BLOGGEN. Skaff deg heller et liv. Heia Martine, ingen over, veldig få ved siden av!
    Klem Fredrik/Mittlivmedasperger

  4. Hahha digger hvordan du reagerte på hele situasjonen! Du er så herlig, Martine! Alle skulle vært som du ❤️ men det er jo som du sier, pupp er pupp. Hva er egentlig så farlig med det? Alle blir jo født nakne liksom, og kropp er jo verdens mest naturligste ting som finnes. Vi er bare heldige som har klær, hehe…

  5. Du din anonyme dritt. Du må være feig og vell så det så ikke tørr og skrive hva du heter med fullt navn. Martine Halvorsen er ei nydelig jente. Du må være på barnehage stadie. Du må ha glemt en viktig ting. Utsiden brtyr ikke noe. Det er innsiden så teller. Mvh. Roar Selvik.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *