Leiligheten min er klar for jul!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I år har jeg fått mitt første egne juletre. Om det er bittelitt stas? Oh yes. 

Om jeg gruer meg til å ta det ned? Oh yes. 

Neida, jeg bare tuller. Jeg har egentlig ikke tenkt så langt en gang. Men herregud, så stas det har vært å pynte sin egen leilighet for aller første gang! C meldte seg ganske fort ut av pyntingen, men jeg tror han ble ganske så fornøyd selv. Det er noe med den kosen som er i desember, med tente lys, pepperkaker, juletre, julemusikk og bare lukten av jul! Jeg ELSKER det hvert fall. 

Vi fant ut at vi ville ha opp juletreet ganske tidlig, og grunnen er jo at vi skal være borte litt over en uke nå snart. Derfor er det hyggelig å få nyte det mens vi kan! 

Disse luker kanel og er sååå fine. 

Hehe. Denne har jeg vanligvis stående i stua, og den fikk faktisk bli stående i gangen. Jeg har tatt bort de andre plantene, men syntes det var litt festlig å pynte den opp. C måtte bare himle med øynene og lurte på om vi skulle ha tropisk jul! Haha. 

Jeg lekte med tanken om å ha et hvit juletre i stua, men fant fort ut at det holdt med et lite hvitt på soverommet…

Gjett om vi skal kose oss her a. 

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *