Hva skjer i desember?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg er veldig glad i desember! Jeg liker all varmen, lyset og stemningen som kommer frem og ikke minst all godheten. Jeg føler på en måte at det blir så harmonisk og fint i desember. Jeg har pyntet ferdig leiligheten til meg og C, og skal vise dere snart. Her i Norrköping blir det visst ikke snø på samme måte som hjemme, men i går kveld snødde det faktisk bittelitt. Jeg er ikke veldig fan av snø og slafs, men jeg syntes faktisk det er ganske sjarmerende og fint når det er hvitt ute i desember. Og jula i mine øyne skal jo helst være hvit! 

Jeg tror faktisk på mange måter at desember ser ut til å bli den roligste måneden i år, og det kjennes egentlig helt greit ut. Samtidig så vet jeg aldri hva som skjer, så kanskje jeg tar helt feil! 

♥ Jeg skal være i Norrköping frem til C skal hjem for å dra på landslagssamling. Da skal jeg først ha noen møter i Oslo før jeg drar opp til Hamar der samlingen er for å treffe en gammel venninne som er sammen med en annen på laget, og henge med familien til C. Det gleder jeg meg faktisk skikkelig til!

♥ Jeg skal få ned skuldrene mine et paaaar hakk. Jeg merker på kroppen og hodet at det har vært mye kjas de siste månedene, og jeg vet godt at det er sånn det tidvis er. Samtidig har jeg lyst til å prøve og roe ned litt, kun for mitt eget beste!

♥ Få tak i krumkaker, og helst hjemmelagde! Jeg EEELSKER krumkaker, men her i Sverige så har de det ikke. Jeg kan spise sånne ferdiglagde på boks, men hjemmelagde er desidert det beste. Hvis du har noen tips til hvor jeg kan få tak i det, uten å lage det selv, så er det bare å rope ut! 

♥ Bli ferdig med julegaver i god tid. Det sier seg vel egentlig selv hvorfor, hehe. Dette betyr da altså både mine og C sine gaver, for han har en liten tendens til å gjøre ting i siste liten….

♥ Komme videre i mitt personlige prosjekt! Dette kan jeg som nevnt tidligere ikke si så mye om enda, men jeg har lyst til å bruke tid til å komme noe skritt videre.

♥ Spise ribbe, kalkun og skinkestek!!! 

♥ Forsøke å planlegge de første månedene av 2018 så godt jeg bare klarer. 

♥ Og, invitere på pepperkakebaking, og det har jeg gjort i dag!!! Så i kveld skal det bakes med noen på laget til C, og kjærestene deres. Jeg gleder meg ♥

Men først skal det jobbes litt, ordnes litt og kaaanskje rekker jeg å kjøpe en julegave. 

Jeg håper dere har en finfin lørdag :):):)

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Hva skjer i desember?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *