Når har jeg sagt ja til å være med på Paradise Hotel?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOOD LØRDAG! Det er 2.desember, lørdag, nesten helt fri og planen er å bake pepperkaker i kveld. Det ble dårlig med oppdateringer på ettermiddag/kvelden i går, og det er rett og slett fordi hodet og kroppen var mer på det å pynte leiligheten enn å oppdatere med noe ræl. Hehe. 

I går ble det offisielt at det i årets sesong av Paradise Hotel skal komme inn gamle deltakere, og at det skal være en skikkelig legende-sesong. Det er sånn at man til og med kan gå inn å stemme på hvilke gamle deltakere man vil at skal være med. Etter hva jeg har skjønt skal det da være en miks av nye og gamle deltakere, og JEG SKAL VÆRE MED. Not. 

Jeg har ikke tall på hvor mange snapper jeg fikk i går med spørsmål om hvorfor jeg skal være med på Paradise Hotel, om det stemmer at jeg skal være med og om hvorfor jeg har takket ja. Men jeg har ingen planer om å være med på Paradise Hotel, og jeg har heller aldri hatt noe kontakt med produksjonen annet enn gjennom Grunde i forrige sesong. 

Paradise Hotel er deilig, humoristisk og festlig surreTV som jeg kaller det, og jeg tror ikke at det er der dere kommer til å få se fjeset mitt noen gang. Så, jeg må nok skuffe dere som sa at dere gledet dere til å se meg i Mexico, omfanget av deilige mennesker, drinker, sol, bading, drama og intriger. Også lurer jeg bittelitt på hvem som fikk denne ideen, for det var et ganske så festlig påfunn, hehe. 

Men! Det kommer en liten oppdatering/nyhet om noe i den samme båten i morgen, som jeg faktisk er veldig spent på å fortelle, så stay tuned. 

xx

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Når har jeg sagt ja til å være med på Paradise Hotel?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *