Skal Grunde være med i neste sesong av PH? Hvor mye tjener jeg i måneden? Hvem liker jeg ikke fra BloggNorge?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

HAHAHA, for en vanvittig lang tittel. Jeg har sett at noen av de andre bloggerne kjører på med titler som dette, men for min del tror jeg kanskje at det ble litt heavy? Jeg vet ikke enda, men det blir litt rotete og rart for min del tror jeg. Kanskje, vi får se! Uansett, GOD søndag. Jeg har akkurat våknet, skal snart komme meg ut for å trimme litt før jeg har litt jobb som må gjøres. 

Jeg har ikke svart på spørsmål på en liten stund, men jeg tenkte at jeg skulle svare på noen av de jeg har fått denne uken: 

Skal Grunde være med i neste sesong av Paradise Hotel?

– Nei:)

Har du noen dyr?

– Ja! Jeg har to katter hjemme hos mamma og pappa. C maser om hund, men det er helt uaktuelt med tanke på hvordan livssituasjonen vår er akkurat nå!

Var det du som var på God Kveld Norge i går på rød løper? 

– Yes. Jeg gruet meg litt faktisk, for jeg fikk spørsmål om jeg kunne skrike sånn jeg gjør hvis jeg skvetter skikkelig, men det ble heldigvis ikke vist. Haha! Det hadde sikkert vært dødsmorsomt, sånn egentlig. Jeg anbefaler forresten “Hjemsøkt” for de som liker skrekkfilmer 🙂 

Hvor høy er du?

– Jeg er 1.79

Skal du være med på Bloggerne?

– Nei, det skal jeg ikke. Kanskje en gang, men ikke nå!

Hvor mye tjener du ca. i måneden?

– Hvor mye tjener du i måneden?

Det er jo noen kontoer på Instagram som gjør litt narr av bloggere og sånt, hva syntes du om det?

– Vet du, jeg syntes faktisk det er litt respektløst. Jeg forstår at jeg må utype det, men jeg lar meg irritere av de “bedreviterne” som skal informere og dele ting om bloggere, for å liksom “svartmale” bloggere. Jeg føler selv ikke at jeg er i den kategorien som blir “svartmalt”, men blir fortsatt litt irritert over det. Uff, det er vanskelig å svare på dette spørsmålet uten å virke gretten, for det er jeg overhode ikke! Jeg syntes bare det er teit å lage seg fame og følgere på å rakke ned på andre, kanskje? Hmm… Hvis du har noe i mot noe eller noen er det faktisk bedre å si det enn at man hinter og kjaser så mye. 

Du reiser veldig mye mellom Norge og Sverige, blir det ikke slitsomt?

– Det er klart det er slitsomt, haha. Men, det er også så verdt det. Det har kanskje vært litt mye dette halvåret, men sånn er det når jeg lever det livet jeg lever. Det skjer ting hele tiden og ofte må jeg hive meg rundt, så da blir det egentlig bare sånn. Men, jeg er evig takknemlig for at jeg kan digge hverdagen sånn som jeg gjør!!

Er du fortsatt venn med noen fra ungdomsskolen?

– Jeg har ikke daglig kontakt med noen nei, men det er alltid hyggelig å møte noen derfra. Jeg møtte en gammel kompis senest i går, og det er alltid hyggelig. Jeg mistet dessverre kontakt med mange når jeg begynte på videregående, men det er no hard feelings fra min side – Det er bare livet som skjer egentlig, haha.

Liker du alle bloggere i Norge, hvis nei, hvem liker du ikke?

– Jeg hadde digga hvis noen hadde spurt hvem jeg faktisk liker skikkelig godt jeg! Det er ofte så negativt fokus og jeg føler det kun er for sladderet sin del. Det er selvfølgelig bloggere jeg ikke digger like mye som andre, men det er ingen jeg ikke liker. Og det er faktisk helt sant. 

Hva syntes du om Jodel?

– Jeg syntes i utgangspunktet Jodel er hysterisk morsomt! Det eneste er disse anonyme kanalene jeg syntes de burde holdt seg for gode til. Det sprer sjeldent noe god energi og stort sett bare dritt og det er faktisk ikke noe det er vits å dyrke. 

Vi blåggæs! Nyt søndagen så lenge:):):) xx

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “Skal Grunde være med i neste sesong av PH? Hvor mye tjener jeg i måneden? Hvem liker jeg ikke fra BloggNorge?

  1. Skjer med å melke Grunde for alt det er verdt? Er du en ekte venn av han så bruker du ikke han for klikk. Skjerp deg

  2. Hvorfor klarer du ikke svare på hva du tjener i måneden ? Du svarer med et spørsmål tilbake ? Hvorfor i det hele tatt ta med det spørsmålet da ? Tragisk… jeg gir faen,men er nok en grunn for at du ikke vil si det. Å det er en privat sak er bare tragisk..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *