I dag er jeg på salg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag er verden på tilbud. Er det ikke flott, hæ? 

Kjæresten min er hvert fall fornøyd, for jeg bestemte rett og slett for å sette hele meg på salg i dag. 

Jeg satt til og med morgenkosen ned på salg idag. Det oppsto litt misnøye når taklyset ble skrudd på før vekkerklokka i dag, men er det Black Friday så er det Black Friday. Da er det jo rett og slett om å gjøre å komme seg fortest mulig ut døra (ringe seg inn syk hvis man ikke har “hjemmekontor”), komme seg inn på handlesenteret og dra med seg det man finner på salg. Ting man SELVFØLGELIG får bruk for en eller annen gang. 

Jeg bød forresten på morgensmilet i dag også, både til meg selv…

Og til naboen! 

Jeg lurte egentlig litt på hvorfor billetten på trikken idag ikke var på salg? For ikke å snakke om genseren som vanligvis er litt trang. Hvorfor kunne ikke den bydd på å vært litt raus idag, sånn når resten av verden er det? 

Og det er merkelig det der at klesbutikkene nesten kun har plagg på salg som ikke passer meg. Når jeg spør de som jobber i butikken om hvorfor, så trøster de meg med at jeg har en så vanvittig normal størrelse at den rett og slett går først. Ikke det at det hjelper meg og mitt salgsglade humør. Jeg lurte jo rett og slett et øyeblikk på om jeg var for tjukk for hele Black Friday. Men så fant jeg er jeans som passer utmerket, men som ikke var på salg… Rart det der altså. 

Jeg vurderer forresten å kjøpe ny TV, og tenkte at jeg skulle drøye det til idag. Men det var før jeg fant ut av at den TV-en jeg egentlig ønsker meg var satt opp med en tusenlapp til dagens spesielle anledning. Altså, den var billigere i går enn idag. Hmm… 

Jeg tror rett og slett at jeg venter med å handle til i morgen. Eller til neste helg når det verken er Black Week, Black Friday, Black Weekend eller Cyber Monday. 

Til tross for at jeg har satt meg selv på salg i dag. 

Hurra for Black Friday! Og sjukt gode tilbud og tomme lommebøker. Og fulle klesskap. Unødvendige plagg. Forurensing. Ugunstige avtaler. Svette prøverom. Fulle rulletrapper. Brunkrem flekker. Små størrelser. Kald kaffe. Stressa ansatte. Null bytterett. Dårlige valg. 

La oss feire! 
 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty

 

5 kommentarer

5 thoughts on “I dag er jeg på salg!

  1. Kanskje buksene som passer deg og er på salg er utsolgt fordi det er en vanlig størrelse som var på salg? Og kanskje de buksene som passet deg men ikke var på salg var det mer igjen av fordi de ikke var på salg?
    Ellers meget bra innlegg 🙌🏻

  2. Jeg bruker XS og når jeg skal handle på slag er det nesten bare L og M igjen. Det er jo tilfeldig hva som er igjen og hva som går mest. Rar sammenheng å begynne med det kroppspress greiene hehe. Veldig enig at det er forurensning osv,jeg holder meg unna shipping i dag 🙂 Men det er jo gøy å gjøre et kupp når du skal kjøpe julegaver 😊

  3. Vanligvis finner jeg innholdet ditt underholdene, men er det nødvendig å sutre over alt? Det er så mye småting du blåser opp, og det begynner å virke som om klikk betyr mer enn å få frem poenger. Eller det å være overlegen til det meste

  4. Da jeg jobbet på klesbutikk fikk jeg alltid kjeft av kundene fordi det bare var s og xs igjen, selv om vi bestilte inn dobbelt så mange plagg i størrelsene M og L. Det går rett og slett mer enn dobbelt så mye av M og L.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *