Denne SMS’en skulle IKKE til deg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg har aldri vært spesiell god til å flørte over Snapchat eller meldinger. Jeg forsøker å overbevise meg selv om at jeg er god i virkeligheten, men er ganske klar over hvor elendig jeg er på å dra sjekketriks og imponere over for eksempel meldinger. 

Kjæresten min og jeg bor sammen, men jeg reiser mye så det blir mye tid borte fra hverandre. Vi har vært sammen en stund, og jeg personlig tror at vi kommer til å være sammen for alltid. Men ja, nok kliss. Jeg kom på noe som skjedde for en tid tilbake som jeg bare er nødt til å fortelle. Det er faktisk så kleint at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det er faktisk så flaut at jeg egentlig aldri har fortalt det til noen før.

Dere kan jo faktisk få se samtalen selv… 

Jeg skulle nemlig forsøke å flørte litt med min kjære, og var ganske stressa og egentlig på farta. Kjæresten min hadde hatt lånetelefon uken før, og det var visst en ny som hadde fått den…….. Bom av de som lånte ut telefonen og en sjukt bom av meg. 

Jeg vet ikke om “Tormod” snakket sant eller om han tulla, men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har vært SÅ flau noen, noen gang før. Dette er faktisk en av grunnene til at jeg verken flørter eller er sexy over telefon lenger. Hva om det plutselig er en Tormod i andre enden da. Nei og nei… 

Er det egentlig mulig??????? 

Kjæresten min var strålende fornøyd hvert fall, og hvis du har klart å sende en feil SMS eller noe liknende før så kan jeg si at jeg føler med deg, på det sterkeste. 
 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty

 

9 kommentarer

9 thoughts on “Denne SMS’en skulle IKKE til deg!

  1. Jeg fikk en samtale fra ei dame en gang på dårlig dekning hvor hun forklarte veldig billedlig hva hun hadde på seg og hun lurte på om jeg var langt unna. Jeg måtte jo spørre om hvor hun var da 😂 Vi holdt på å le oss fordervet begge to. Hun måtte jo si at det var ikke mannen sin hun ventet på og jeg lovet aldri fortelle det til noen. 😂😂😂

  2. Fint du sensurerte bildet av meg 🙂 Ikke verst å havne på blogg. D-kjendis for dagen. Ha en fin kveld.

  3. Men man har jo samme nr selv om man har lånetelefon? Man bruker jo sitt eget SIM-kort … 🙂

  4. Man bytter da ikke SIM-kort i lånetlf, du setter jo inn ditt eget og har dermed samme nr.. får man ny SIM gis den jo såklart ikke videre til en annen person.
    Det her må jo være kødd?

  5. Bullshit! Alle lånetelefoner blir gjenopprettet til fabrikkstandard så snart de kommer inn til butikken, dette er noe ALLE vet! Jeg vet at lesere er viktig å alt det der, men etter flere bomturer inn på bloggen din på grunn av missledende overskrifter og annet bullshit så skal det mye til før jeg trykker på dine linker igjen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *