Jeg har INGENTING å ha på meg!

Categories Blogg

Lurer dere på hvordan situasjonen er akkurat nå?

La oss si det sånn……….

Jeg har en krisesituasjon.

Æsj. Jeg skal snart avgårde på en premierefest og hver eneste gang jeg skal noe oppstår det en helt merkelig panikk.

For hva skal jeg ha på meg?

Den? Den? Eller den?

Disse?

Nei, æsj.

Det mest tåpelige er at jeg alltid presterer å rive ut hele klesskapet, slik at straffen når jeg kommer hjem blir ekstra hard. For hvordan er det egentlig mulig?

Jeg planlegger alltid hva jeg skal ha på meg, leter og finner frem, men av en eller annen rar grunn er det totalt feil når dagen kommer. Som regel ser det så bra ut i hodet mitt, men på kroppen ser jeg ut som en potetsekk. Eller, det tror jeg egentlig ikke. Men jeg føler meg som en.

Jeg skulle så gjerne ønske at jeg var mann, sånn at jeg bare kunne tatt på meg dressen.

Og ikke en truse (som jeg ikke får trusekant i), et par vonde sko, tonnevis med sminke, tunge øredobber, sviende hårspray, en solariumstime, neglelakk, push-up BH, leppestift… Ja, you name it.

Nei, ikke veit jeg.

De færreste bryr seg vel ikke, så det får bli som det blir. Morro blir det uansett!

Wish me luck.

Xxx

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *