GOD MORGEN! Ohoi, nå trengs det jaggu litt positiv energi her inne. La oss si det sånn… Bildene er IKKE fra idag. HAHA! Dagen i går ble ganske tung og spesiell, men samtidig viktig og bra for min del.  Det bar preg av mye tungt stoff inne på bloggen, så nå trengs det er real hverdagsoppdatering. Jeg tror egentlig ikke at jeg gidder å oppsummere gårsdagen en gang, for nå er det en ny dag og det er jeg skikkelig glad for faktisk.

Det kom ekstremt mange reaksjoner etter gårsdagens innlegg om navnene, og jeg tror jeg må summe meg litt før jeg i det hele tatt skriver noen ting om det. 

Jeg skal tilbake til Sverige i kveld, og det blir veldig godt. Jeg er ikke fremme før i natt en gang for før den tid har jeg en del jobb å få gjort. Jeg skal også på premiere til den nye norske skrekkfilmen «Hjemsøkt» i kveld, sammen med pappa og storebror! Så det blir superstas. 

Men, jeg lurer. Jeg har SÅÅ lyst til å pynte til jul, og når er det egentlig innafor? Haha. Jeg forstår at november ikke har noen ting med jula å gjøre, men jeg er SÅ keen. Ah. C sier at jeg antakeligvis kommer til å bli lei hvis jeg pynter nå, men jeg tror ikke det er mulig å bli lei av jula før julaften. Haha. Det kjennes hvert fall ikke sånn ut! Jeg har aldri pyntet til jul selv før, fordi vi nesten aldri har vært hjemme i leiligheten jeg og C under julen, men i år så skal jeg sannelig pynte leiligheten både opp og ned. 

C er ikke klar for julepynt enda, så jeg får begynne å smiske litt….

Nå skal jeg gjøre unna litt oppgaver, fortelle meg sjæl at jeg er god nok og gripe dagen. Jeg håper alle dere får en amazing dag!

Blåggitiblogg. 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “…. På tide

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *