God mandag, fra kalde, frosne og snødekte Nesodden. Det er flere minus uten for, og det ligger noen centimeter med snø. Det beste av alt er egentlig alt sola skinner, for da blir jeg glad og alt blir så mye finere. Det er faktisk ganske rart, for nede i Norrköping blir det ikke vinter på samme måte som her hjemme. Flere av de som bor der har faktisk aldri gått på ski før!! 

I dag har jeg egentlig en ganske rolig dag. Eller, jeg skal ikke farte så mye, men jeg har allikevel en god del jobb å gjøre. Jeg tenkte hvert fall at jeg skulle oppsummere forrige uke for dere! (Og meg selv)

♥ Ukens måltid: Ååååh. Skinkesteken vi spiste til middag i går. Poteter, grønnsaker, brun saus og skinkestek slår faktisk ALDRI feil. 

♥ Ukens opptur: Hmm… Hehe. Jeg skal faktisk ikke gå inn på det en gang, for det er noe jeg ikke har lyst til å dele før om en stund. Men det har vært en opptur at jeg føler meg bedre enn på lenge, på de fleste måter. Det har jeg lengtet etter lenge, så det føles skikkelig bra. 

♥ Ukens nedtur: Besøket hos politiet i Norrköping på tirsdagen. Det var både et slag i magen og i ansiktet. Saken min er fortsatt oppe og går, men politiet har dårlig med resurser og det kommer til å ta opp mot et år og få svar på DNA-prøvene. ET ÅR!!!!!! Fordi politiet er overarbeidet. Er det mulig. 

♥ Ukens mest leste innlegg: DETTE om bildene til Nora Mørk. 

♥ Ukens tanke: Haha. Det er kanskje litt teit, men… Jeg følger jo en del mennesker på Instagram, Facebook og diverse. Noen av disse er selvutnevnte motivatorer, og det er for så vidt helt greit. Det bugner da av quotes, motivasjon og selvdyrkelse (selvskryt). Det er for så vidt også greit, men jeg lar meg oppriktig irritere av at disse menneskene ALDRI viser at de har en dårlig dag. For meg blir det helt uaktuelt å motivere av noen som faktisk lever et perfekt liv, og aldri får en kvise en gang. Rett og slett fordi det blir så urealistisk og tåpelig. Det er dødsfett at folk har motivasjon og glede i livet, og det er helt innafor å dele det videre med andre. Men altså. Det finnes ingen som syntes det er helt forbanna nydelig å stå opp før klokken seks hver bidige morgen veit du. Haha. Takk. 

♥ Ukens sang: ENDELIG tør jeg å si en julesang, hehehehe. Eller sanger. Jeg har ingen spesifikk favoritt akkurat nå, for jeg elsker egentlig alle sanger som har med julen å gjøre. Det er så fint og koselig. Gleder meg så innmarri til jula. 

♥ Ukens beskjed til meg selv: At som den bloggeren jeg er må jeg faktisk bli bittelitt flinkere til å ta bilder av meg selv. Jeg er rett og slett for dårlig. Beklager. Haha.

♥ Ukens sitat: “Smil til verden, og du får en støvel i trynet. Smil igjen, og du har et nytt par!” Haha, denne fikk meg til å le etter besøket hos politiet tidligere i uka. Amazing. 

Jeg håper dere har hatt en fin start på uka! 

xx

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *