Jeg reiser snart hjem

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei alle i hopa! Jeg håper dere har det fint. Høst(vinter)mørket har akkurat lagt seg over Norrköping. Hockeyspilleren ligger og sover, mens jeg sitter med livets ullgenser, spiser wok (med bare wokgrønnsaker og eggerøre =SJUUUUKT digg) og oppdaterer dere på mitt skikkelig spennende liv. Altså, jeg elsker dagene her nede i Sverige. De er så harmoniske og normale, på en rar måte. Jeg kan liksom stå opp om morgningen, ta med en treningsøkt, for også sette meg å jobbe uten at jeg skal fly hit og dit, har avtaler og møter 24/7 og haugevis av plikter. Plikter er det her nede også, men ikke på samme nivå som hjemme i Oslo. 

I dag morges gikk jeg inn til byen som tar en halvtimes tid og dro på spinning med noen av de andre jentene. Det er jo en fest og ikke minst super-motiverende at noen av de andre jentene også liker å trene! Det blir så mye lettere og få rumpa si ut av senga om morgningen og komme seg ut. For det første blir det lettere og for andre så blir treningen i seg selv mye morsommere! 

Jeg reiser forresten hjem til Oslo/Nesodden på lørdag allerede. C skal til ingenmannsland og spille kamp, så han reiser lørdag formiddag og blir omtrent borte til mandagsmorgen. Jeg har møter og styr i Oslo både mandag og tirsdag, så jeg tenkte det var like greit å dra hjem noen dager før når han allikevel ikke skulle være her. Planen er å dra tilbake på onsdagen igjen, og være her så lenge som mulig…

Kåpe: VILA – Singlet: H&M – Genser: Monki – Nett: Gave – Bukse: Floyd – Sko: Din Sko

Nå skal jeg gjøre noen kjedelige “dette må du gjøre når du har eget firma-greier”. Nyt torsdagen videre.

Vi blåggææs.

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Jeg reiser snart hjem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *