Svar på spørsmålene

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hola alle i hopa! Jeg har kjørt spørsmålsrunde på Snapchat i kveld, og tenkte å svare på noen av spørsmålene som har kommet. 

Enjoy. 
 

♡ Har du dårlig selvtillit/selvbilde?

Nei, det vil jeg ikke si. Altså, jeg har mine greier og jeg jobber stadigvekk med meg selv. Samtidig har jeg både situasjoner og tilfeller der begge deler er på bånn. Det var nok verre før, men nå vil jeg si at jeg har god selvtillit og selvbilde i den forstand at jeg faktisk har troa på meg selv. Av og til hvert fall. Haha.

♡ Hva syntes du om at Grunde røk ut av Skal Vi Danse på lørdag?

– Det var selvfølgelig kjipt, og jeg skulle gjerne sett han i finalen. Men, når alt kommer til alt så har Grunde gjort det forbanna bra! Han tapte på ingen måte noen ting, selv om han kanskje føler det selv. Han har all grunn til å være stolt av seg selv. Jeg er hvert fall superstolt!

♡ Foredeler/ulemper med å være sammen med en ishockeyspiller/toppidrettsutøver generelt?

– Godt spørsmål! Altså, livet med C er en fest. På alle mulig måter. Noen dager er det livets beste fest, mens andre dager er det en halvdårlig rølpefest. Neida. For meg er han veldig mye mer enn en hockeyspiller og toppidrettsutøver, men for han sin del så handler egentlig alt om jobben hans. Alt som gjøres handler stort sett om hockeyen, og det merkes. Den største ulempen er kanskje at det er lite fri, og at det stort sett er treninger hver eneste dag, og at han overhode ikke er tilgjengelig når han er borte. Fordelene er at han er mye hjemme når han først er hjemme, at jeg lærer ekstremt mye og at det aldri blir kjedelig! 

♡ Hva er dine favorittsanger?

– Hmm… Jeg vet faktisk ikke. “Stjerner” av Karpe Diem er den fineste sangen jeg vet, men jeg har nesten ikke hørt den på 8 år, fordi jeg alltid begynner å grine. 

♡ Hva syntes du om årets sesong av “Iskrigerne”?

– Hehe. Ingen kommentar.

♡ Beste antrekstips?

– Kle deg comfy! Jeg digger å kle meg opp, men har sluttet å gå med ubehagelige bukser og sko. Det finnes så mye kult som er behagelig! Jeg digger et par støvletter (eventuelt kule sneakers), en kul jeans, en t-skjorte og en delikat blazer. Gjerne med et par enkle øredobber og litt krøller i håret! 

♡ Hvor stor er leiligheten til deg og C?

– Man burde kanskje vite sånt, haha? 80 kvm. kanskje?

Kunne du blitt med i bloggerne? Hadde digga å sett deg der:)

– Absolutt! Haha, jeg tror faktisk folk hadde fått sett en HEEELT nye side av meg. Så hyggelig:)

Hva liker du å spise på brødskiva?

– Haha, dette var et godt spørsmål. Jeg drikker stort sett en smoothie eller spise havregrøt til frokost, så når jeg spiser brød er det stort sett med typ skinke og ost. Eller med egg! 

Jeg føler at du og Christian har det skikkelig morsomt sammen. Sånn at dere tuller mye og sånn. Stemmer det? 😀

– Omg, ja. Av og til tror jeg at vi glemmer at vi er kjærester, haha. Han er bestekompisen min og vi surrer, tuller og ler så mye. Av og til nesten så mye at jeg tror vi nesten glemmer å være romantiske, haha.

♡ Trives du hos Side2/Nettavisen?

– Jeg stortrives! Nå blir jo vi en del av Egmont etter jul, og det er jeg veldig spent på.

Hvordan tør du å skrive så åpent om mensen, tanker og følelser og sånt? 🙂

– Fordi det ikke er flaut. Jeg har valgt å eie ting selv, og ikke være flau. Det blir jo ikke værre enn jeg gjør det til selv! For det andre så er det temaer som fortjener å bli snakka om. Sånn som mensen, det er noe faktisk 50 % av jordas befolkning har – HVORFOR er det egentlig flaut? Haha.

♡ Ditt beste tips til å få flere lesere til bloggen?<3

– Vær deg sjæl og ikke vær så himla opptatt av tall! Gjør greia di, tro på deg selv og stå inne for det du gjør. 

♡ Blir du skuffa hvis ikke du blir nominert til Vixen??

– OVERHODE ikke. I fjor ble jeg ikke invitert, så jeg satser ikke så stort i år heller. Samtidig så lyver jeg hvis jeg sier at det er uviktig, for det hadde selvfølgelig vært helt rått! Men, det i så fall en stor bonus. 

Skal du reise noe mer i år?

– Det tror jeg ikke. Hvert fall ikke til utlandet!

♡ Hvor mye silikon har du i hver pupp?

– 300 gram i hver pupp.

♡ Hvilken skostørrelse har du? Hva er din favoritt skobutikk?:D

– Jeg har 41, av og til 42. Hmm, nei egentlig ikke! Jeg handler sko jeg syntes er behagelige og fine, men har ikke en spesiell favorittbutikk 🙂 Jeg handlet faktisk fire par på Primark her om dagen, hahaha. 

♡ Takker du ja til alle annonser og samarbeid på bloggen din? Syntes egentlig du har en del bra annonser faktisk.

– Nei, det gjør jeg ikke! Jeg forsøker alltid å sjekke grundig og har aldri reklamert for noe jeg ikke kan stå for. 

Forresten: Ja, det med silikonen var veldig tull. Er det et sånn standarspørsmål alle bloggere får eller? Jesus. Jeg har null og niks, og den ene er større enn den andre. 

Håper dere har det bra!!

// Marty

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Svar på spørsmålene

  1. ble helt sjokka før jeg leste at det med silikon var tull. Ble litt trist fordi tenkte det hadde vært greit med en toppblogger uten silikon. Så yay. Holdt på å klikke meg ut av bloggen med en gang og da hadde jeg aldri vist at det var tull, haha

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *