I dag er en god, litt rar og bra dag. Jeg har fått trent, krysset av noen punkter på to do-lista og generelt bare hatt en fin dag! Altså, det var over 115 000 mennesker inne på bloggen min i går. HVOR vanvittig er ikke det? Jeg er nesten litt uvel i dag, haha. Rett og slett fordi det er helt uvirkelig. Men, TUSEN TAKK til alle som har lest og delt. Det er faktisk ganske kult hvordan det hjelper å si ifra, og hvor mange man kan nå hvis man tør å bruke stemmen sin! YES. 

C og jeg ble nødt til å kjøre tilbake til Norrköping i går kveld, så akkurat nå befinner jeg meg her. Det var egentlig ganske deilig. Vaskemaskinen har gått siden jeg sto opp i dag og det er litt som må gjøres. Sånn blir det alltid når man har vært borte en ukes tid, men det er ikke noe stress! Det er helt fint å være tilbake til litt hverdag igjen, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg fint hadde klart noen til dager på tur altså. 

Jeg tenkte å oppsummere forrige uke, for de som vil! 

Ukens måltid: Som dere vet har jeg selv kåret meg selv til Norges dårligste blogger. Jeg tar derfor VELDIG sjeldent bilde av maten jeg spiser, sånn som jeg burde. Men, jeg var jo i Østerrike forrige uke og jeg spiste på noen skikkelig bra restauranter. Vi forsøkte for det meste å gå på litt lokale, koselige kneiper (som de kalte det) og jeg spiste så mye god mat. Østerrike er et land der det omtrent drikkes alkohol til både frokost, lunsj og middag, så akkurat der stilte jeg dårlig ettersom jeg egentlig ikke drikker overhode. Jeg testet forresten gulasj suppe, og det anbefales på det sterkeste!

★ Ukens sang: HAHAHA. Det er neste flaut, men “Womanizer” av Britney Spears har gått på repeat. Altså?!

★ Ukens serie: Jeg så lite på TV forrige uke, ettersom jeg var på reise. Men, jeg fikk sett den episoden jeg manglet på “Grenseland” i går kveld, og jeg er faktisk litt skuffet jeg altså. Jeg DIGGER norske serier, og egentlig generelt krim og dramaserier fra Skandinavia, men jeg syntes faktisk “Grenseland” er litt kjedelig. Det er fullt mulig den tar seg opp litt, og jeg kommer til å se den ferdig – Men den går nok ikke inn på topplista altså. Dessverre!

Ukens mest leste innlegg: DETTE om jula, desidert! Det har virkelig engasjert folk, og det er veldig gøy. Spesielt siden jeg skrev rett fra hjertet og nesten av litt redd for å publisere det. Men, det gikk sannelig hjem det altså.

Ukens WOW: Det kunne vært så mye. Jeg syntes det er skikkelig kult og viktig det journalist Aleksander Schau postet lørdagkveld. Han postet en rekke innlegg på Twitter, hvor han skriver at «vinteren kommer» for en rekke personer i Norges TV-bransje. Han tar opp seksuell trakassering i bransjen og ramser opp en rekke situasjoner. TAKK! Du kan se det HER

Noe mindre viktig er at jeg for første gang var på Primark. Jeg har jo aldri vært i London, men butikken dukket plutselig opp i Innsbruck forrige uke og jeg tok turen innom. Jeg måtte faktisk kjøpe med meg en ny koffert, for jeg gikk en smule berserk. Men, fikk sinnsykt mye fint!! 

Appopo fint: INNSBRUCK ASS. 

★ Ukens tanke: Altså, jeg har tenkt på alt mulig. Haha, neida. Det som kanskje har engasjert meg mest denne uken er nok temaet jeg tar opp i ukens mest leste innlegg. Det ble fort sånn at de fleste diskusjoner handlet om det gitt.

★ Ukens sitat: “Det er ikke bare bare å se mørkt på alt. Plutselig får du en lys idé og ødelegger hele greia.” Det er søren meg sant.

Nå skal jeg gjøre litt jobb før jeg skal ut å gå tur med en venninne! Jeg håper mandagen deres er like fin som været her i Norrköping:):)

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *