Hvor befinner jeg meg nå?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg tror faktisk Innsbruck er et av de fineste stedene jeg noen gang har vært. 

God morgen fra Frankfurt! Jeg og mamma mellomlandet akkurat her, og vi skal vente en liten stund før vi skal sette oss på neste fly retning Oslo. Vi sto opp før vi omtrent hadde rukket å sove i dag, og det kjennes på kroppen. Samtidig kjennes det også godt på kroppen at jeg har ladet opp batteriene litt de siste dagene, så det er litt mer å ta av en vanligvis. Men, jeg kan love at jeg lengter fælt etter senga mi uansett. 

Jeg har hatt noen skikkelig fine dager i Innsbruck og på en måte skulle jeg ønske at jeg kunne være der enda lenger. Mest fordi det er så deilig å bare være, surre, nyte og oppleve. Og kanskje litt fordi det i utgangspunktet ikke eksisterer rutiner når man er på reise, og at det er så ufattelig godt med et avbrekk fra alt av plikter og gjøremål. 

Uansett så skal det blir godt å komme hjem. Det er det egentlig alltid. Det blir ikke feil å komme inn i litt rutiner igjen, og jeg blir alltid motivert til å bli en bedre utgave av meg selv etter at jeg har vært på reise, uten at jeg helt vet hvorfor. Heldigvis kommer jeg fort til meg selv, haha. Eller, uheldigvis. Alt ettersom. Jeg savner smoothien min som jeg drikker hver bidige morgen, så litt rutinemenneske er jeg altså. Kanskje litt for mye til tider. 

Jeg vet faktisk ikke hva som skjer når jeg kommer hjem. C lander med et annet fly noen timer etter meg, og om vi må tilbake til Sverige i dag eller i morgen vet vi ikke før i kveld. Jeg bestemmer for så vidt hva jeg selv vil, men han må tilbake til klubben og det er jo helt supert for meg å kjøre med han! Uansett hva det blir til skal det jaggu bli godt å se han nå. 

Kysseforbudet er opphevet by the way;) 

Håper dere får en finfinfin søndag!

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *