Bli venn med meg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Fredag, god frokost & ro i sjela. Denne dagen har starta sikkelig digg. 

Jeg sov litt lenge, jobba litt, subba ned og spiste frokost og subba opp på hotellrommet igjen. Og det er her jeg ligger nå. Det er så deilig å reise, nyte og oppleve. Jeg tror faktisk at jeg må bli litt flinkere til det altså. 

Planen er å snart stelle meg, komme meg ut døra og oppleve enda litt til av denne innbydende, vakre og inspirerende byen før vi skal ture bort i hallen for å se Norge spille mot Danmark. Festlig at man må dra så langt for å spille mot Danmark, haha. Kult for meg da hvert fall. 

Uansett, jeg tenkte å dele snappen min for de som ikke har den. Så kan de som vil ta enda større del i mitt superspennende liv! Jeg er helt gjennomsnittlig på Snap, snapper litt av det jeg syntes er kult/fint, skravler litt nå og da, deler litt nå og da og er kanskje ikke så veldig høytidelig akkurat på Snapchat. Ikke det at jeg tror jeg er det så mange andre steder heller. 

Jeg heter Martinehalvs, så det er ikke så veldig hokuspokus. Jeg har åpen snap, så jeg snapper litt med alle som gidder å snappe meg – Og det er veldig hyggelig faktisk. Spesielt når man har snappet med noen flere ganger og begynner å få litt oversikt over hvem folk er! 

Men, en ting: Det er en del menn som har lagt meg til, og det er SELVFØLGELIG veldig greit og hyggelig. Men, det er ikke veldig greit og hyggelig med penisbilder og andre ting jeg overhode ikke har noen interesse for. Det betyr at de som ønsker å sende det kan gjøre det til noen andre som syntes det er spennende. Yes. Fyllabilder fra vennegjengen er heller ikke så veldig spennende, mest fordi det interesserer meg sjukt lite. 

Jeg tror faktisk noen mennesker kun er på fylla for å legge ut bilder av det. Hehe. 

Nå skal jeg opp og hoppe, å komme meg ut. Vi snakkes litt senere i dag! Og snappes kanskje? 

// Marty

 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Bli venn med meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *