Hvor reiser jeg?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Nå sitter jeg på Gardermoen. Det var som om jeg nesten hadde glemt at jeg skulle reise idag, for jeg hadde ikke pakket noen ting i dag morges. Misforstå meg rett, jeg har gledet meg og lengtet, men det har liksom ikke vært så mye tid og plass til å planlegge og egentlig glede meg.

Jeg har akkurat kastet inn på en skolebolle som jeg faktisk tror er noe av det diggeste jeg har spist noen gang. Jeg og mamma bestilte tur for noen uker siden, og vi skal til Østerrike. Eller, Innsbruck heter det! Jeg vet egentlig ingenting om byen, men på en måte er det helt greit. Jeg så at noen av gutta på alpintlandslaget tagget (på Instagram) at de var der nede for en stund siden, og utover det vet jeg ingenting. Mamma og jeg skal være til søndag, så jeg tror det blir noen veldig fine dager. 

C er på landslagssamling der nede og vi benyttet muligheten til å få oss en tur. Jeg er så takknemlig for at han tupper meg bak og egentlig gir meg muligheter til å reise gang etter gang, til både nye steder og land. Jeg elsker jo å flytte på meg, oppleve nye steder og berike hverdagen, men på mange måter tar jeg meg aldri tid til det ellers. Men nå, nå er vi sikkelig klare for tur. 

C sin mamma og hans besteforeldre kommer nedover i morgen, så det blir helt fantastisk. Han har kamp både torsdag, fredag og lørdag, så det blir mye hockey og mye kos. Jeg skal selvfølgelig jobbe litt der nede, og jeg skal faktisk begynne på et prosjekt for 2018, som enda er veldig hemmelig. Men, jeg tror det kan bli helt rått hvis jeg faktisk får det til! 

Vi snakkes fra Østerrike. 

xx

// Marty 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *