Hvorfor er jeg så nervøs?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Akkurat nå er det en eneste stor føleseskarusell inne i meg. Jeg skal snart ture inn til Oslo for å holde et foredrag, og jeg er veldig spent. Jeg skal holde et foredrag for Unge Høyre (nei, det er ikke noe med mitt politiskeståsted å gjøre) om generelt samfunnspress, og jeg er så nervøs. 

I dag har jeg egentlig brukt dagen på å forberede meg, jobbe og surre. Når jeg skal holde foredrag sånn som i kveld går hodet mitt i et helt rart modus. Tankene ligger konstant i kvern og jeg blir vel egentlig helt fjern. Men, det er sikkelig moro! Det er gøy å gjøre noe annet enn å skrive, men samtidig fortsette å få lov til å påvirke, mene og dele. Jeg er SÅ takknemlig for at jeg får drive med det jeg driver med. Det er faktisk en del som har spurt hvordan hverdagen min egentlig ser ut, og hva jeg egentlig jobber med, så jeg tenkte jeg skulle lage et innlegg om det litt senere i uken! 

Men! Jeg tenkte egentlig jeg skulle titte innom å si at hvis noen vil må dere gjerne stemme på meg til Vixen Influencer Awards, enten som Årets Stjerneskudd eller som Årets Sterke mening, og hvis dere ikke vil stemme på meg så anbefaler jeg dere å stemme på noen andre dere føler at fortjener det. Du kan i så fall stemme HER.
Det er så mange dyktige bloggere, skribenter og influencere som virkelig fortjener en utmerkelse! Jeg må jo egentlig le litt, for jeg ser jo nesten ikke på meg selv som en blogger en gang, til tross for at det faktisk er jobben min. 

Jeg måtte faktisk le litt i går også, for det er en person i kommentarfeltet mitt som stadig vekk kommenterer en skrivefeil jeg har hatt gjentatte ganger. Jeg kan nemlig finne på å skrive sikkelig, i stedet for skikkelig. Herregud, jeg er så vanvittig håpløs. Haha. Jeg tror det bare har festet seg i hodet mitt og at jeg gjør det automatisk, så håpløs som jeg er. Lover at jeg skal slutte med den feilen! Pronto. 

Nei, nå skal jeg hive meg rundt, begynne å bli litt mer nervøs også høres vi!

I morgen skal jeg ut å reise…

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvorfor er jeg så nervøs?

  1. Altså! Jeg venter på slogan-kolleksjonen din! Tenk det a: Marty T-skjorter og capser! Ja!!! Du – det hadde blitt bedre enn Ole Brumm, og det er det lite som er;)
    En annen selvfølgelighet: klart du får min stemme! Det er så utrolig gøy at du har klatret så høyt opp på listene siden sist jeg gikk inn i bloggverden. Ja Til Martine <3 <3 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *