Hei folkens. Nå sitter jeg på kjøkkenet hjemme hos mamma og pappa. Vi har akkurat spist middag, og jeg har litt jobb jeg må gjøre. Jeg tenkte å summere opp litt tanker og følelser under uken som gikk, så here you go! 

♥ Ukens måltid: Poteter. Haha. Det er så lenge siden jeg har spist ordentlige poteter, som ikke har vært fra frossen poser eller liknende. Potetene utgjør ikke akkurat et helt måltid, men det var ordentlig digg med poteter. HAHA! 

♥ Ukens serie: Har dere sett Side om Side på NRK? C introduserte det for meg forrige uke, og jeg elsker det. Altså, det er så morsomt at jeg nesten ikke klarer å holde meg seriøst etter å ha sett det. Jeg anbefaler det faktisk på det sterkeste. Det er så digg å se litt god (dårlig) norsk humor av og til. 

Et litta thowback. Ja, det er teit. Men digg. 

♥ Ukens tanke: Det er ingen hemmelighet at mange bloggere sniker seg unna med en del sponsede produkter og liknende. For min del forsøker jeg iherdig å merke riktig, selvom det av og til faktisk er ganske vanskelig. (Ser du jeg bommer en gang må du faktisk si ifra). Jeg tenkte en del på dette forrige uke, og mest fordi jeg reagerer på hvordan folk er ute etter å ta hverandre. Jeg vet ikke, men jeg føler at enkelte følgere og for så vidt andre bloggere er ute etter å kritisere andre som gjør feil, og at noen nærmest leter etter feil. Jeg vet ikke, jeg tror kanskje jeg skal skrive et eget innlegg om dette da denne kommentaren kun ble rotete. 

♥ Ukens økt: Denne har jeg aldri hatt med før, men den må med nå. I Norrköping er det boksing, det er det vel for så vidt sikkert de fleste steder hvor jeg er, men jeg har som noen kanskje vet begynt å bokse én gang i uka når jeg er der nede. Det er så gøy, slitsomt og kult! Jeg svetter og banner aldri så mye som når jeg er der, men det fenger meg på en måte jeg nesten aldri tror at en treningsform har gjort før. Har du ikke prøvd anbefaler jeg deg å prøve:)

♥ Ukens antrekk: 

♥ Ukens ønske: Det er mye jeg ønsker meg, og ikke i form av ting eller tang, men i livet og kanskje aller mest i verden. Men jeg har tenkt en del på hva vi unner andre og ikke. Hvorfor har noen så vanskelig med å unne andre noe godt? Suksess? Eller rett og slett det å ha det bra? Får vi det bedre med oss selv hvis vi ikke unner noen det de får til eller sånn de har det? Eller hva er egentlig greia? Jeg skulle bare ønske at vi kunne heie på hverandre og unne hverandre alt. 

♥ Ukens lykke: Jeg er lykkelig over at jeg har blitt tatt så godt i mot nede i Norrköping. Jeg elsker å være der, jeg elsker stedet og jeg elsker menneskene som er der. Jeg føler meg sikkelig heldig som på en rar måte har fått meg en bitteliten hockeyfamilie der nede. Tenk at det finnes fine mennesker over alt a. Det er jaggu bra!

♥ Ukens sitat: “Hun tok en dag om gangen. Men når ingen så henne, hendte det hun tok to” – Kjerstin Aune. Dette sitatet er litt rart, men jeg føler det passer meg ganske så godt. 

♥ Ukens mest leste innlegg: Det er DETTE

Nå skal jeg sette meg og jobbe med et foredrag(!!!!!!) jeg skal holde i morgen. Wish me luck.

Jeg håper mandagen deres har vært finfinfin, og at dere har hatt en bra start på uka.

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *