Dette er vinneren av Skal Vi Danse!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Akkurat nå sitter jeg benket foran TV-en og følger spent med på kveldens episode av Skal Vi Danse. Grunde leverer (som alltid i mine øyne) og jeg storkoser meg. Grunde er utkledd som både en “beach boy” i kveld og tja, en tyrefekter(?). Uansett, det er nesten festlig hvordan han kler det å være sprayet brun, haha. 

Det er en del som har spurt meg hvem som vinner Skal Vi Danse, og det må sies at Skal Vi Danse er direkte, og at man derfor ikke vet det før finalen. Men! For meg er Grunde vinner av Skal Vi Danse uansett hvor langt han kommer. Han har jobbet så knallhardt og virkelig gjort alt han kan, og det fortjener en enorm applaus i seg selv. Det gjelder for så vidt alle deltakerne, for det de gjør er helt SJUKT imponerende. 

Uansett. Jeg tenkte å fortelle dere noen juicy fakta om Grunde (og meg), som dere antakeligvis ikke vet fra før av. 

Første gangen jeg snakket med Grunde var på Tinder. Det er litt flaut, for jeg har egentlig aldri vært på Tinder ordentlig og hvem treffer bestekompisen sin på Tinder liksom? Det var aldri noe særlig flørting eller hett mellom oss, faktisk ikke i det hele tatt. Vi møttes litt senere på et felles arrangement, og da kan vi si at vi matchet SIKKELIG. Altså, vi har vel egentlig pratet sammen hver dag siden da, haha.

Appropo før jeg møtte Grunde første gang… Jeg hadde en venninne som viste meg han på Instagram og fortalte hvor sjukt digg hun syntes at han var, og jeg husker så godt at jeg sa: “Herregud, for en klysete type. Hvem tror han at han er liksom?” HAHAHAHA.

✯ Jeg har alltid med meg Grunde når jeg skal i sosiale settinger der jeg vet at jeg er dårlig. Hvis jeg skal mingle eller vise meg frem så er alltid Grunde ved min side, rett og slett fordi han er knallgod!

✯ Grunde er veldig opptatt av å kle seg rett og trendy, men han er ikke opphengt i merker og den slags. Han er ekstremt opptatt av kvalitet, men utover det går med det han selv liker og finner komfortabelt, og det digger jeg! Kjæresten min blir lykkelig hver gang han slipper å bli med på shopping, for Grunde stiller alltid med glede når han selv kan.

✯ Mens Grunde var på innspilling av Paradise Hotel hadde jeg kun turt å legge bort telefonen ordentlig i 20 minutter, og det var selvfølgelig samme dag som han var ferdig med innspillingen. Etter 20 minutter hadde han ringt 7 ganger, og jeg begynte å hylgrine når jeg så at jeg ikke hadde fått tatt den. Han svarte heldigvis når jeg ringte opp og det første han sa var: Hvordan går det med ****** (som nå er kjæresten hans).

✯ Grunde har bodd et år i hjembyen til kjæresten min, så de kjente hverandre før meg og Grunde!

Nå skal jeg lene meg tilbake og nyte freden, grine litt videre av Skal Vi Danse og stemme på Grunde. Du kan stemme gratis på www.TV2.no eller med å sende 9 til 26400.

// Marty

 

// Marty

8 kommentarer

8 thoughts on “Dette er vinneren av Skal Vi Danse!

  1. Håper grunde vinner!!! Heia heia 😍😍 stemmer på deg hver lørdag❤❤ klem jente 26 år!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *